הכירו את בוגר קורס הקצינים סג”ם ת’, המייצג בגאווה את כפר סבא ואת חיל ההנדסה

מאת: אירית מרק

סג״ם ת׳ בן 20, מתגורר בכפר סבא. השירות המשמעותי במשפחתו של ת’ עובר בגנים, אחותו שירתה כחובשת בחטיבת גבעתי והשנייה שירתה כראש לשכה של מפקד חטיבת עזה דרומית. אביו שירת כקצין שלישות ואימו שירתה בענף תכנון כוח אדם סדיר

ת׳ למד בתיכון ״כצנלסון״ בכפר סבא והרחיב כימיה וגיאוגרפיה. מילדות ת’ פעל למען האחר. בתור נער, הוא התנדב במקומות שונים, בינהם בית הספר ״סאלד״ בכפר סבא (בית ספר לילדים עם מוגבלויות) ובגן ״לימן״ בכפר סבא (גן לילדים עם מוגבלויות).

ת’ התגייס במרץ 2019 ליחידת יהל״ם ועשה מסלול בפלגת סיירת יעל. עם סיום המסלול היה סמל צוות לוחמים למשך 4 חודשים, ומשם יצא לקורס הקצינים.

הוא מספר: “כמפקד מחלקה, הערכים שהכי חשוב לי להעביר לחיילים שלי הם כבוד האדם, שאיפה למצוינות ואמינות. אני בטוח שאצליח, ואם השפעתי אפילו על אדם אחד – עשיתי את עבודתי.”

ישר כח סג”ם ת’, אנחנו גאים בך!

קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים בשבוע שעבר (ה’) בטקס בבית הספר לקצינים במצפה רמון, והוענקו בו דרגות הקצונה למאות הקצינות והקצינים החדשים.

דרגותיהם של הקצינים המצטיינים נחשפו על ידי ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, וראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי. השבוע הבוגרים השתלבו בתפקידי הקצונה בכל היחידות הלוחמות.

בטקס נכחו גם מפקד זרוע היבשה, האלוף יואל סטריק, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, האלוף מוטי ברוך, מפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה גיא לוי ומשפחות בוגרי הקורס. לאחר 60 שנה, ובפעם האחרונה כרנ״ג בית הספר לקצינים, הגיע לטקס סיום קורס קצינים אחוד מחזור 60 הרס״ר המיתולוגי של בה״ד אחת, רב-נגד יצחק טאיטו.

תגובות