הפקולטה לאמנויות – המדרשה – המכללה האקדמית בית ברל מציגה: תערוכת הבוגרים 2021

מאת: אירית מרק

הפקולטה לאמנויות המדרשה שמחה לפתוח את תערוכת הבוגרים לשנת 2021, במסגרתה יציגו כ- 25 בוגרות ובוגרים. התערוכה תתקיים בקמפוס המדרשה במכללה האקדמית בית ברל

תערוכת הבוגרים היא אירוע שנתי עבור המוסד האקדמי ועולם האמנות, ובו בזמן רגע חד פעמי עבור הסטודנטים המסיימים. עבורם זו ההזדמנות לצאת לאור, לחשוף ולהיחשף. עבור הקהל זהו שילוב מסעיר בין תערוכה קבוצתית גדולה ודינמית לבין עשרות תערוכות יחיד, המאפשרות היכרות ראשונה עם קולות רעננים בציור, פיסול ומיצב, רישום, צילום, מיצבי מדיה ווידאו.

השנה יש להיחשפות, שמזמנת תערוכת הבוגרים, משמעות מיוחדת. היא באה לאחר תקופה ממושכת של סגרים, מפגשי זום והתכנסות בד׳ אמות. המפגש הקרוב והבלתי אמצעי בין הסטודנטיות והסטודנטים בשיעורים, בסדנאות, בחדרי הסטודיו המשותפים ועל הדשא, ובין הסטודנטים לאמניות והאמנים המרצים אותגר על ידי מציאות וכללים מרחיקים ומפרידים

המדרשה כמוסד מוביל מעל 70 שנה בשדה התרבות ובחינוך לאמנות על שלל גווניהם של החינוך ושל האמנות היא בית למפגש: מפגש פתוח של אוכלוסיות שונות, של דעות, של תחומי עיסוק ויצירה ושל קולות שונים.

גם במהלך התקופה הממושכת של ריחוק והסתגרות כפויה, התעקשו המדרשה, הסטודנטיות והסטודנטים לשמור על בית זה כזירה פתוחה, מרופדת ורגישה להשמעת מגוון הקולות. תערוכת הבוגרים היא, אם כן, רגע מסעיר בו הזירה נפתחת גם לעיניהם ואוזניהם של אורחים מבחוץ.

מוזמנים ליציאה לאור של 25 בוגרות ובוגרים, המציינים את סיום פרק הלמידה הסדורה ותחילתה של התמודדות עצמאית בשדה האמנות. זוהי חשיפה בקצה שנה אינטנסיבית, ובשיאן של ארבע שנים של תהפוכות והתפתחויות; ארבע שנים של תהליך מטלטל בשני קטבים: העמקה, חיפוש, פיתוח וגילוי עצמיים, ובה בעת ביקורת, לימוד, שכלול השפה ומפגש.

הפקולטה לאמנויות המדרשה משיקה את תערוכת הסיום של בוגרי התואר הראשון במחלקה לאמנות

פתיחה: יום רביעי, 21 ביולי 2021, בשעה 20:00

נעילה: 5.8.21

 

שעות פתיחה:

ימים א׳ה׳: 12:00 – 20:00

ימי ו׳: 10:00 -14:00

קמפוס המדרשה במכללה האקדמית בית ברל

הכניסה חופשית

תגובות