חילופי נשיאים במועדון ליונס כפר סבא : הנשיא היוצא רענן יחיאלי, העביר מקבת הנשיאות לנחום (חומי) יעקבי

בסוף השבוע האחרון התקיים טקס חילופי נשיאים במועדון ליונס כפר סבא, הנשיא היוצא רענן יחיאלי העביר את מקבת הנשיאות לנחום (חומי) יעקבי שימלא תפקיד זה בשנה הקרובה

דברי הסיכום של רענן יחיאלי, התמקדו בפעילות הענפה של המועדון במיקוד על הפעילויות בתקופת הקורונה ובפעילויות השוטפות והקיימות והודה לחברים על פעילותם ההתנדבותית יוצאת הדופן.

הנשיא הנכנס חומי יעקבי, הציג את הנהלת המועדון בשנה הבאה. בירכו: סגן ראש העיר דני הרוש, ראש העיר לשעבר יצחק ולד, המשנה הראשון לנציב הליונס רמי חנדלי ויו”ר מועצת ארגוני המתנדבים מאיר אהרוני. מועדון ליונס הכפר סבאי מונה 64 חברים, והוא מועדון הליונס הגדול בישראל.

בנוסף התקיים גם טקס חילופי נשיאי מועדון הצעירים של הליונס, מועדון הלאו, הנער יובל בר נוי החליף את הנער רוני פריירמן הנשיא היוצא. הטקס התקיים בקומה השישית של בית אדוויס בהשתתפות  אלי וזיוה נחום בעלי חברת אדוויס.

במהלך הטקס הנעימה מיכאלה שר נכדתם של דליה וחומי יעקבי בשירה ובתום הטקס הופיע נגן המפוחית דרור אדלר (משלישיית אדלר) שהלהיב את הקהל. חברי מועדון הליונס מקיימים פעיליות התנדבות רבות, ללא תמורה  ובאהבה גדולה, מתוך שליחות ודרך חיים. ובמטרה לשפר את איכות החיים בעיר. (צילומים: גידי מאיר, ליונס כפר סבא)

בתמונה: רענן יחיאלי הנשיא היוצא (מימין) וחומי יעקבי (הנשיא הנכנס)

 

תגובות