מנהלת חדשה לביה”ס היסודי החדש בשכונה הירוקה 80, חן דויטש, עמית יצחאיק המנהל החדש של ביה”ס גורדון

שני מנהלים חדשים נבחרו לתפקידי ניהול במערכת החיוך בכפר סבא. הראשונה, חן דויטש, נבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש בשכונה הירוקה 80, אשר עתיד לקום בשנת הלימודים תשפ”ב. כמו כן, עמית יצחאיק הוא המנהל הנבחר לניהול בית הספר היסודי גורדון.

רפי סער, ראש העיר: “מערכת החינוך בכפר סבא מתרחבת ומתחדשת. החינוך בכפר סבא עומד בראש סדר העדיפויות ובהתאם לכך גם בחירתנו באנשי ניהול נעשית באופן קפדני ולאחר תהליך סינון עמוק. אני בטוח כי המנהלים החדשים בכפר סבא יובילו את תלמידנו לעבר מחוזות חדשים של אתגרים, הצלחות וחוויות. אני מאחל להם הצלחה רבה”.

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: “חן דויטש ועמית יצחאיק נבחרו לתפקיד החשוב של מנהלי בתי ספר מתוך רשימה ארוכה של מועמדים ראויים. אני סמוכה ובטוחה כי בזכות כשרונם וכישוריהם המקצועיים, הם יביאו את מוסדות החינוך להצלחות להישגים חדשים. יחד, נמשיך לנהל מערכת חינוך מצוינת לצד צוותי החינוך המוכשרים שלנו”

דויטש, בעלת תואר Bsc במדעי החיים ותואר MA בהוראת הביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, בנוסף בוגרת התוכנית להכשרת מנהלים – אבני ראשה, בית ברל. ב-15 השנים האחרונות שימשה כמורה למדעים ופיזיקה בבית הספר היסודי “איש שלום” בכפר יונה וכן מילאה שורה של תפקידי חינוך, ביניהם רכזת שכבה וכן לקחה חלק בצוותי ניהול. כמו כן, קיבלה את אות “המורה המצטיין” לשנת 2019 מאת עיריית כפר יונה.  דויטש המתגוררת בצור יצחק, נשואה ליובל ואמא לשניים

יצחאיק, אשר ינהל את בית ספר גורדון החל משנת הלימודים תשפ”ב, הוא בעל תואר B.E.D בחינוך מיוחד ובהוראת היסטוריה. כמו כן בעל M.A במנהל ומנהיגות בחינוך ובוגר הקורס להכשרת מנהלים של אבני ראשה, בית ברל. בעל ניסיון של 20 שנה בתחום החינוך והוראה,  במהלכן ביצע  מספר רב של תפקידים ביניהם עבודה עם נוער בסיכון ותלמידים לקויי למידה, ריכוז כיתות שח”ר (שירותי חינוך ורווחה) וריכוז שכבה. כמו כן, יצחאיק שימש במשך 13 שנה כמורה ומחנך בתיכון חדש הרצליה. בתפקידו האחרון בתיכון שימש כרכז שכבה וחבר בהנהלת בית-הספר.

מאת: אירית מרק iritmark@gmail.com

תגובות