לטייל בפריז עם ילדים – כל מה שצריך לדעת!

 

לטייל בפריז עם ילדים – כל מה שצריך לדעת!

העיר פריז, בירת צרפת היא אחת המדינות המתויירות והמבוקשות ביותר לטייל בה בעולם. מדובר בעיר ללא הפסקה שכל תייר יוכל למצוא בה פינה חמה בשבילו. תוכלו למצוא בה כל אטרקציה וכל פעילות אפשרית שתרצו, שמתאימה לכל אחד ואחת.

לא רק צעירים ומבוגרים מגיעים לפריז, גם משפחות רבות עם ילדים מכל הגילאים טסים לפריז בכל עונות השנה. זה יכול להיות חלק מטיול בר או בת מצווה או אפילו סתם טיול משפחתי באחת החופשות מבית הספר (חופשת הקיץ, חופשת פסח, חנוכה או סוכות).

אז מה אפשר לעשות בפריז עם ילדים?

 

ובכן, פריז מציעה ים של אפשרויות בלתי נגמרות למשפחות ולילדים. תוכלו למצוא שם מוזיאונים מקסימים, פארקי שעשועים, ועוד מגוון אפשרויות בלתי נגמרות וכל מה שעליכם לעשות הוא רק לבחור את האטרקציה המתאימה.

ההמלצה הראשונה שאף תייר לא ירצה להפסיד בכל טיול בפריז, היא כמובן מוזיאון הלובר המפורסם שנחשב לסמל ולסימן ההיכר של הצרפתים ולאטרקציה התיירותית מבין המבוקשות ביותר בכל העולם. אם אתם מגיעים לפריז, אתם לא רוצים לפספס ביקור במוזיאון הידוע הזה שמחזיק בתמונה המפורסמת ביותר בעולם – המונה ליזה.

אטרקציה נוספת שנחשבת גם היא למאסט בכל טיול משפחתי בצרפת, היא ארמון ורסאי המרהיב ששוכן מחוץ לעיר פריז אך במרחק נסיעה קצר יחסית. הביקור בארמון וגני ורסאי הוא בלתי נשכח ויספק לכם חוויה ייחודית של חיי מלוכה מקרוב בשילוב היסטוריה מרתקת. החוויה בהחלט שווה את הנסיעה אז אל תתעצלו והקדישו יום אחד בטיול לביקור הארמון המפורסם.

אחת האטרקציות המפורסמות ביותר לילדים בפריז, היא כמובן פארק השעשועים דיסנילנד של חברת דיסני, שנחשב לפארק הגדול באירופה והוא אולי היעד מס’ 1 למשפחות בפריז. למעשה, למרות שהוא מכונה דיסנילנד פריז, הפארק לא ממוקם בכלל בפריז אלא בעיירה קטנה וסמוכה הנמצאת במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז פריז. אפשר בקלות להגיע לפארק עם רכבת או אוטובוס, או לשכור סיור מאורגן שיכלול הסעה פרטית מסודרת מפריז לפארק, כולל גם את רכישת הכרטיסים.

יחד עם זאת, רבים בוחרים להשלים את החוויה במלואה וללון במלון הרשמי של הפארק שמציעים חווית אירוח גבוהה מאוד עם בריכות מפוארות, מועדוני משחק לילדים ובובות דיסני שמסתובבות ברחבי המלון לשמחתם של הקטנים.

אז האם עדיף באמת ללון שם? ובכן, המלון הרשמי של דיסני פריז נחשב למלון יקר מאוד, ואם התקציב שלכם מוגבל, תוכלו למצוא מלונות זולים בהרבה שמתאימים לילדים (פרטים נוספים בהמשך) ופשוט לקחת בבוקר הסעה עד לפתח הפארק. בדרך זו תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

האם דיסנילנד פריז הוא פארק השעשועים היחיד באיזור פריז? תתפלאו לדעת שלא. לא רחוק משם, ממוקם לו פארק נוסף שנקרא פארק אסטריקס. פארק זה הוא פארק מושקע במיוחד שמבוסס על הדמויות מהספר המפורסם ומציע מגוון של מתקנים לכל סוגי הילדים.

איפה כדאי לישון בפריז עם ילדים?

 

כמו בכל עיר גדולה, גם פריז מלאה במלונות מכל סוג אפשרי, וביניהם גם מלונות המותאמים למשפחות עם ילדים. אין איזור מסוים שבו נמצאים מלונות טובים למשפחות בפריז, אך מומלץ מאוד לחפש מלונות באיזור מרכז העיר, כדי לחסוך בעיות של התניידות בעיר עם כל המשפחה. 

כך למשל, כדאי לחפש מלון באיזור הממוקם במרחק הליכה מאיזורים מרכזיים בפריז כמו למשל שאנז אליזה, מגדל אייפל, שער הניצחון או גני טווילרי. כל מלון באיזור זה, יבטיח לכם חופשה שקטה ונעימה בפריז לפחות בכל הקשור לניוד בעיר. 

כדאי לחפש גם מלון בפריז עם ארוחת בוקר טובה ועשירה שטובה מאוד לילדים עם הרגלי אכילה ספציפיים. וכמו שאמרנו, אם התקציב מאפשר לכם ואתם רוצים את החוויה המושלמת, שווה לשקול איזה לילה אחד או שניים באחד המלונות הרשמיים של דיסנילנד פריז. ההנאה תהיה מובטחת. 

תגובות