מחווה מרגשת של הורי ילדי הגן ותושבים שהתגייסו לאסוף כסף לתיקון רכב השומר
מאת: אירית מרק
זהו סיפור מרגש ביותר על אהבת חינם ועזרה הדדית, שימו לב להתגייסות המופלאה של ההורים מהגן בכפר סבא.
“יש לנו שומר- שומר פשוט מהמם שקוראים לו איגור. איגור שיתף את אחד האבות בגן גולן שלפני מספר ימים הוא עבר תאונה והרכב שלו נהרס, סכום התיקון 6,000₪ ואין לו היכולת לשלם והוא מבוטח רק צד ג׳. אותו אבא הרגיש שהוא לא יכול
לעבור על כך לסדר היום והחליט לשתף את כל הורי הגן בדבר ואף הציע לפתוח paybox עבור עזרה לאיגור. מי שמכיר את איגור יודע כמה הרכב הוא חשוב, משמעותי ובעל ערך סנטימנטלי עבורו… ההורים התגייסו גם בגן גולן, גן גלעד וגן גלבוע וכולם באהבה וחיוך.
נכון לעכשיו גויסו 3,300 שקלים.
ההודעה של טל אבא בגן : “איגור סיפר לי הבוקר שאתמול הוא עשה תאונה עם הרכב שלו (פגע במכונית שבלמה באמצע הכביש ללא כל סיבה) והרכב נפגע בצורה די קשה, מצריך תיקון של כ-6000 ש”ח לפי הערכת המוסך. דיברתי איתו הבוקר והוא אמר לי שפשוט אין לו כסף לתקן את זה והוא לא יודע מה לעשות. הבוקר הוא הגיע לגן עם אופניים. עברה בראשי מחשבה להציע לכם, למי שרוצה, לכל ההורים מכל הגנים במתחם לתרום לו סכום כלשהו בכדי לעזור לו. אם תהיה היענות, אוודא איתו שיש לו BIT או תוכנה דומה ואפשר יהיה להעביר לו כסף. אני חושב שסכום של 50-100 ש”ח מכל משפחה (למי שיכול כמובן) בקלות ייתן לו את היכולת לחזור לעניינים במהרה”.
מי שמעוניין לתרום >>  https://payboxapp.page.link/Ao623ibghHBYWyLaA
ייתכן שזו תמונה של ‏‏מכונית‏ ו‏כביש‏‏

תגובות