החנות שכל ספורטאי בישראל חייב להכיר: הכירו את פודיום

החנות שכל ספורטאי בישראל חייב להכיר: הכירו את פודיום

בין אם אתם עוסקים בספורט בצורה מקצועית ובין אם במסגרת תחביב, זאת העת להכיר את פודיום – החנות אשר מרכזת את כל ציוד הספורט הדרוש לכם, תחת קורת גג אחת ובמחירים מעולים

הבית של הספורטאים בישראל

בשנים האחרונות, חלה עלייה משמעותית בכמות האנשים אשר מבצעים פעילות ספורטיבית כחלק משגרת החיים. על היתרונות של הספורט אין ממש צורך להרחיב אך חשוב להתעכב על נקודה אחרת והיא הציוד. כאשר אנו מדברים על ציוד ספורט, הכוונה היא לחולצות, מכנסיים, גרביים, נעליים וגם כמובן בגדי ים, משקפי צלילה ועוד מגוון רחב של מוצרים שעליהם נרחיב בהמשך. 

ציוד טוב, מסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר וגם שומר על הבטיחות שלנו בין אם מדובר על ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה או שילוב שלהם. אם עדיין לא ביקרתם בחנות האינטרנטית של פודיום, זה בדיוק הזמן לעשות זאת.

איזה ציוד ניתן לרכוש בחנות של פודיום?

בחנות, אשר נמצאת בקיבוץ יקום (מתחם גרין וורקס) תוכלו למצוא מותגי ספורט מובילים בכל מחלקות החנות. להלן סקירה של המחלקות המרכזיות:

  • נעלי ריצה: תוכלו למצוא אצלנו נעלי ריצה מומלצות, איכותיות ומקצועיות גם לגברים וגם לנשים, של החברות HOKA,BROOKS  וגם ASICS.

  • תוספי מזון וחטיפי אנרגיה: בחנות וגם באתר, תוכלו למצוא חטיפי חלבון, חטיפי אנרגיה (של חברת Power Bar) אבקות חלבון וגם ג’לים במגוון טעמים אשר מספקים לספורטאים ואתלטים מנה של קלוריות שמספקת אנרגיה גם בזמן הפעילות הגופנית.

  • ביגוד ספורט: חולצות וגופיות לנשים ולגברים של כל המותגים המובילים, ביניהם המותג האהוב 2XU. בנוסף ניתן למצוא טייצי קומפרשן (ביגוד לחץ) קצרים וארוכים, במבחר מידות.

  • אקססוריז ריצה: פאוצ’ים, בקבוקי מים וגם ווסטים לריצה של ULTIMATE DIRECTION.

  • משקפי שמש: בין אם אתם מחפשים משקפי שמש המתאימות לפעילויות ספורט כמו ריצה או רכיבה על אופניים ובין אם בא לכם ללכת על סגנון אופנתי ומעוצב יותר – תוכלו למצוא אצלנו מגוון זוגות משקפיים של חברת OAKLEY.

  • תכשירים: על קרם נגד מדוזות שמעתם? ומה עם קרם לסיוע והקלה על כאבי שרירים ומפרקים? מגוון תכשירים המתאימים לספורטאים מקצועיים ומסייעים לצלוח את האימון או התחרות ואת הרגעים שבאים בסיומה.

כל המותגים המובילים תחת קורת גג אחת

כל מי שעוסק בספורט כבר מכיר את המותגים המובילים בתחום. אצלנו תוכלו לרכוש את מגוון המוצרים של TYR וזה כולל בגדי ים שלמים וגם ביקיני, חולצות נגד שמש, כובעי שחיה, משקפות שחיה נוחות לשחיינים מקצועיים ואפילו תיקים במגוון צבעים ועיצובים.

מותג נוסף, אותו כבר הזכרנו קודם לכן הוא 2XU – בחנות תמצאו חולצות וחזיות ספורט וריצה לנשים וגם פריטים נוספים כמו שרוולי רגליים וידיים, חולצות גברים, מכנסיים, גרבי קומפרשן, כובעים ועוד

פודיום

מבצעים והנחות על מגוון מוצרים

בחנות האונליין החדשה של פודיום ניתן למצוא הנחות ומבצעים על חלק גדול מהמוצרים, מכל מחלקות החנות.

שירות אדיב וייעוץ מקצועי

לא בטוחים איזה נעל ריצה כדאי לכם להזמין? מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי לפני רכישת משקפת שחייה או בגד ים חדש? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. תוכלו להגיע אל החנות שלנו אך גם ליצור איתנו קשר טלפוני ואף לשלוח לנו הודעת וואטסאפ. כמו כן, נמליץ לכם לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו ודף האינסטגרם ולעקוב אחרי עדכונים חמים על מוצרים חדשים, מבצעים והנחות וגם כמובן, לקבל המון השראה.

למידע נוסף, בקרו באתר הרשמי של פודיום בכתובת www.podiumsport.co.il 

תגובות