נתצ בכפר סבא: כך יראה מקטע ברחוב ויצמן בכפר סבא, בסיום עבודות שדרוג בעיר
כך צפוי להיראות מקטע רחוב ויצמן בסיום עבודות “מהיר לעיר” – אבנים משתלבות, מרחבי ישיבה ומנוחה לצד ערוגות ועצים מוריקים, שבילי אופניים ומדרכה מורחבת. רחוב ויצמן אשר מהווה רחוב מרכזי בכפר סבא, עובר בימים אלה סדרה של עבודות פיתוח, שדרוג וחידוש תשתיות.
פרויקט “מהיר לעיר” בשיתוף משרד התחבורה מקודם לצורך חיזוק התחבורה הציבורית בעיר והפחתת עומס התנועה בכבישים במסגרת העבודות לסלילת נתיב תחבורה ציבורית. הפרויקט באמצעות נתיבי ישראל והחברה הכלכלית כפר סבא, כולל סלילת נתיב תחבורה ציבורית לאורך הכביש הראשי, כלל גם חידוש מובל הניקוז בן עשרות השנים, לשיפור תשתית הביוב בעיר.
בתוך כך, מפרסמת היום עיריית כפר סבא את תמונות ההדמיה המשקפות כיצד צפוי להיראות מקטע מהרחוב הראשי בעיר. העבודות באותו מקטע באזור ויצמן 169 צפויות להסתיים לקראת אוגוסט 2021.
רפי סער, ראש העיר: “את המרחב האורבני של כפר סבא הוותיקה, אנו מכירים עוד מילדות. אני מאמין כי מגיע לתושבי העיר ליהנות ממרחבים אף יפים יותר. מדרכות רחבות ואזורי ישיבה מוצלים, צמחיה שופעת ומסלולי אופניים – כל אלה אינם צריכים להיות רק נחלתם של פארקים וגינות ציבוריות. כפר סבא מתקדמת ומתחדשת כל הזמן, בין אם זה בחיזוק התשתיות הוותיקות ובין אם זה ביצירת מרחבים חדשים ומשופרים בכל רחבי העיר. בחרנו למנף את העבודות לפרויקט ‘מהיר לעיר’ לצורך שדרוג פניו של מרכז כפר סבא, הן לרווחת תושבי העיר ו הן לחיזוק העסקים המקומיים. את התוצאות המרגשות נזכה לראות ממש בקרוב”.

תגובות