מגן הוקרה של “ליונס – כפר סבא” הוענק לחברת “אדווייס”

מתנדבי מועדון ליונס כפר סבא ממשיכים בחלוקת מגיני הוקרה על שם מלווין ג’ונס, שהם העיטור הגבוה ביותר של הליונס הבינלאומי על תרומה מתמשכת לקהילה הנזקקת, המגינים התקבלו מנשיא הליונס הבינלאומי שמושבו בארה”ב, מגיני ההוקרה ניתנים לתורמים למועדון הליונס הכפר סבאי

אמש הוענק המגן לאלי נוחם המייסד והבעלים של חברת האלקטרוניקה אדווייס. בתמונה: חברי המועדון מוסרים את מגן ההוקרה לאלי נחום  שתורם למועדון כבר שנים רבות.

בדברי ברכתם של נחום (חומי) יעקבי נשיא מועדון כפר סבא וישראל נוחם חבר המועדון שמרכז את הקשר עם המרכז בארה”ב, הודו השניים לאלי נחום ורעייתו זיוה והעלו על נס את פעילותם רבת השנים בתמיכה במועדון ובקהילה.

חברי מועדון ליונס כפר סבא, שחוגג השנה 37 שנות פעילות, עוסקים במהלך כל השנה בפעילות התנדבותית לטובת הקהילה הכפר סבאית שכוללת בין השאר בין הפעילויות הרבות שמקיים המועדון בדיקות עין עצלה לכל ילדי הגנים, התרמות דם, חלוקת סלי מזון לנצרכים, מעורבות בפעילות בקרב קהילת לקויי ראייה ועיוורון,

פעילות במרכז הגריאטרי של בי”ח מאיר, סיוע בטיפולי שיניים ואופטיקה למשפחות נזקקות, תמיכה בבי”ס גוונים לחינוך מיוחד, סיוע במועדוניות ילדים, תמיכה בתלמידים בחינוך מיוחד ו/או צרכים מיוחדים, מתן שיעורי עזר לילדים במקצועות האנגלית והמתמטיקה ועוד פעילויות רבות אחרות.

תגובות