רעש המטוסים במזרח כפר סבא: תחנת ניטור רעשים הותקנה לאחרונה על גג מבנה בשכונת הדרים בעיר

תחנת ניטור רעשים הותקנה לאחרונה על גג מבנה בשכונת הדרים בעיר. המתקן שהוצב במקום בידי המשרד להגנת הסביבה, יפעל במשך כשבועיים על מנת לנטר את עוצמת רעש המטוסים החולפים במקום.

רפי סער, ראש העיר: “כמו שהבטחנו לתושבי מזרח כפר סבא, לא נסבול את הפגיעה הלא מידתית בחיי תושבי העיר. רעש המטוסים חייב להיפסק לאלתר, ואנו פועלים בשיתוף פעולה עם הממשלה למציאת פתרון מהיר ככל הניתן. נמשיך להוביל את המאבק הציבורי בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו – עד להשבת השקט והסדר הטוב בעיר”.

חבר המועצה עילאי הרסגור הנדין ומחזיק תיק התחבורה: “הדורסנות של רשות התעופה האזרחית היא בלתי נסבלת. אנחנו ממשיכים במאבק תוך תיעוד הסבל הנגרם לתושבים. תחנת הניטור, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, היא אחד ממכלול הצעדים במאבק החשוב על בריאות ואיכות חיי תושבי כפר סבא”.

תוצאות המדידה מנוטרות בידי המשרד להגנת הסביבה ומוצלבות עם זמני הטיסות מעל שמי כפר סבא. במקביל, הותקנה תחנת ניטור נוספת בקיבוץ עינת הסמוך לראש העין, אשר מעליו עובר אותו מסלול טיסה – הצלבת הנתונים בין שתי התחנות תאפשר לדייק את תוצאות המדידה. הצבת תחנת הניטור נעשית בעקבות פניית עיריית כפר סבא למשרד להגנת הסביבה ולשרה תמר זנדברג. זאת במטרה למדוד את עוצמת רעש המטוסים באזור מזרח העיר ולעצור את מפגע הרעשים אשר פוגע באיכות תושבי האזור.

תגובות