ביטוח לנגרר – איך לבחור נכון את המוצר המקיף 

נהיגה היא אחת מהפעולות המאתגרות ביותר וגם המסוכנות ביותר שקיימות כיום. במיוחד בעולם שבו אנחנו נוהגים על כלי רכב בסביבה צפופה מאוד, ומתמודדים עם כמות הולכת וגדלה של תאונות דרכים, אשר מתרחשות באופן קבוע במרחב הנהיגה האורבני. בדיוק מהסיבה הזו, החוק הישראלי דורש מכל נהג להחזיק ביטוח לכלי הרכב שלו אשר מכסה את ההתמודדות עם אירועי תאונות דרכים מסוכנות. אשר צריך לבחור ביטוח לנגרר, האתגר הופך להיות הרבה יותר משמעותי, מפני שמדובר על כלי עבודה לכל דבר ועניין ורמת הסיכון של נהיגה עם נגרר הופכת להיות הרבה יותר גדולה במצב שבו נמצאים הכבישים בישראל נכון להיום. אז איך אתם צריכים לקחת החלטה בנוגע לרכישה של ביטוח לנגרר? כל הפרטים בכתבה הבאה.

הרכישה של ביטוח לנגרר – היא ההחלטה הכי חשוב שאתם צריכים לקבל

הרכישה של ביטוח לנגרר היא החלטה חשובה מאוד שצריך לקחת בזהירות. על פי רוב אתם צריכים להתייחס ארבעה אלמנטים שמשפיעים על שירות הביטוח שתקבלו לאורך זמן: 

  1. ביטוח החובה – זהו שירות הביטוח הבסיסי ביותר שחייב להיות לכל רכב, על פי החוק. הביטוח מתמודד עם השבתה של הכלי, תאונות באחריות בעל הרכב ונהגים שונים שיכולים לעלות על המשאית. 
  2. ביטוח צד ג’ – זהו ביטוח שמאפשר לכם לקבל שירות במצב שבו התאונה הנגרמת על ידי גורמים חיצוניים והוא שירות מאוד פופולרי ואפילו שירות חובה מבחינתם של בעלי עסקים רבים אשר מעוניינים לעבוד עם נהגים. באופן פרטי אתם רוצים להחזיק ביטוח כזה, כדי לקבל כיסוי מלא. 
  3. ביטוח לנגרר – זה הוא סוג מסיום של כיסוי ביטוחי שאותו אתם רוצים לרכוש, וחשוב להתעקש לקבל את כל המידע עליו. כל תקלה בנגרר, כל תאונת דרכים שמערבת בטוחה את הנגרר וכל אירוע שבו אתם צריכים לקבל שירות ביטוחי, יהפוך להיות הרבה יותר פשוט אם יש לכם ביטוח ממוקד לנגרר.
  4. שירותים נלווים לרכב – שירותי דרך, תיקון במוסכים או שירותי החלפת מצבר עד לבית. הטבות אלו משפרות את חוויית הנהיגה ואת ההתמודדות שלכם עם מקרים לא צפויים שיכולים להתחרש בעת שאתם עולים על המכונית שלכם.

שומרים על כלי העבודה בתקינות מלאה לאורך שנים

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, האופן שבו אתם מייצרים שגרת התחזוקה לכלי רכב הוא זה אשר קובע מה תהיה היכולת לעשות שימוש במכונית לטווח ארוך. כך למשל, אם אתם רוצים לייצר שירות איכותי ללקוחות שצריכים לעשות שימוש במשאית, עצם העובדה שאתם מחזיקים ביטוח היא כבר תעודת אחריות לעובדה שאתם נהגים שמודעים לכל החובות שלהם מבחינה חוקית. זאת אומרת, חשוב לכם מאוד למצוא את הפתרונות האופטימאליים לכל צורך ולעשות את כל המאמצים על מנת לייצר תנאי ביטוח אידיאליים.

בידקו גם על ביטוח משאית

תגובות