תודה לצוותי החינוך: מאות הודעות וסרטוני תודה נשלחו למנהלי הקייטנות בכפר סבא

כפר סבא אומרת תודה לצוותי החינוך: רגע לאחר סיומו של בית הספר של החופש הגדול, תלמידי כפר סבא אומרים תודה לצוותי החינוך.

קייטנות הקיץ של כפר סבא הגיעו אל סיומן, אך רגע לפני שתלמידי העיר יצאו אל חופשת אוגוסט, מאות הודעות וסרטוני תודה מרגשים נשלחו אל המדריכים ומנהלי הקייטנות ברחבי העיר.

“בזכות המדריכים עצמם הקייטנה הייתה מעולה! הקייטנה עשירה בפעילויות, משחקי קבוצה ומשחקים חברתיים”, כך כתבה אמא לשתי תלמידות בבית ספר גורדון, האחת עולה לכיתה ה’ והשנייה עולה לכיתה ב’. “הילדות הגיעו בשמחה לקייטנה, כל הכבוד לבית ספר גורדון שעשה את הקייטנה לא פחות ממעולה”

“זו הייתה ממש הפתעה, הכול היה מאורגן מתוכנן בצורה נהדרת, הצוות היה מקצועי ודיווחו על כל דבר”, כותבת נעמי, אמא של אמילי העולה לכיתה ג’ בבית ספר גורדון. “כל יום עשו משהו אחר ולא היה משעמם לרגע. אמילי סיפרה שנהנתה מפעילות המים ומפעילות משחקי התחנות ובפרט מתחנת סולמות ונחשים. אני רוצה לשבח את כל צוות הקייטנה, זה כלל אינו מובן מאליו”, היא מוסיפה.

“בני היה חוזר שמח מהקייטנה עם עבודות יצירה”, מספר אב לתלמיד העולה לכיתה ד’ בבית ספר יצחק שדה”, בני סיפר על פעילויות העשרה ופעילויות במתמטיקה שהתקיימו, היה לו כיף, זה מאוד חשוב אחרי שנה כל כך מאתגרת ולא מובן מאילו לצפות למקצועיות ברמה כה גבוה מצד צוות המורים והצוות הפדגוגי, ביחוד אחרי השנה הקשה שעברה גם על צוות החינוך”, עוד מוסיף האב

“בהתחלה איתי לא רצה ללכת לקייטנה וכשהקייטנה התחילה הוא מאוד  נהנה. חוץ מזה שהתבאס מזה שצריך ללמוד בבוקר, איתי מאוד נהנה בקייטנה. נהנה מהפעילויות, מההדרכה, המדריך היה מעולה, איתי סיפר שנהנה מפעילות אילוף הכלבים ומפעילות הפרחת בועות סבון מקצועית”, כך מספרת מיכל, אמא של איתי העולה לכיתה ג’ בבית ספר גורדון. “אני רוצה לשבח את המדריך איתי על שהיה אחראי, אכפתי ומעניין” אומרת האם מיכל.

“זה שהם הלכו בשמחה כל בוקר זה כבר משהו אחר, המדריכים היו מעולים. הילדים שיתפו שהייתה פעילות סיפורי מתח, פעילות אילוף ואהבו את שוק תן-קח. וגם נהנו מפעילות  אווטאר – פעילות על דמיון. הקייטנה הייתה מצוינת עכשיו הגדול נרשם גם לקייטנת המדע בחודש אוגוסט”, כך אומרת איילה אמא של איתן העולה לכיתה ב’ ותמיר העולה לכיתה ד’ בבית ספר גורדון. “כל הכבוד לבית הספר. חשבתי שהילדים לא ירצו ללכת לקייטנה וההפך הוא הנכון, הילדים התבאסו כשהקייטנה הסתיימה”

תגובות