משלוחי פרחים בירושלים – התאמת זר לכל אירוע

זר פרחים נחשב כמתנה מכובדת לסוגי אירועים רבים. זו דרך להביע הערכה לבן או לבת על מאמציהם וכישוריהם בטקס סיום הלימודים. זו דרך להביע הוקרה והערכה לעובד מצטיין, זר מושקע ישמח את בת זוג ביום האהבה ויסמל לה כמה היא אהובה. אפשר לשמח את אמא ביום האם עם זר יפה וריחני.  ובאירועים עצובים זר פרחים יהיה מחווה של כבוד אחרון לאדם שנפטר.

איך בוחרים פרחים בהתאם לאירוע?

חתונה

בשביל זר לזוג שמתחתן נעדיף פרחים בצבעים בהירים ופסטלים שמשדרים רוך. ניתן גם לשלב בין צבעים כהים לצבעים בהירים, שילוב בין וורדים אדומים שמסמלים אהבה ותשוקה לוורדים לבנים שמסמלים אהבה טהורה, נחשב כשילוב קלאסי. במידה והזוג מתגורר בירושלים או סביבתה, כדאי להשתמש בשירותי משלוחי פרחים בירושלים ולשלוח את הזר לבית הזוג הצעיר כדי שלא יצטרכו לסחוב את הזר מהאולם בסוף האירוע.

ימי הולדת

לימי הולדת נתאים זר בצבעים עליזים בהתאם להעדפותיו של מקבל הזר. ניתן לשלב בזר בלונים ושוקולדים.

פרחי לילך יכולים להיות בחירה טובה בזר לאישה או נערה שאוהבת את הצבע הסוגל. זרי פרחים בצבעים עזים כמו צהוב וכתום יתאימו יותר לגברים.

הולדת תינוק

ניתן לשלב בזר צבעים בהתאם למין התינוק, פרחים בצבע תכלת לכבוד הולדת הבן, ופרחים בצבע וורוד, לכבוד הולדת הבת. ניתן לשלב בזר מתנות קטנות לתינוק כמו למשל, בובות קטנות ורכות. 

יום האהבה וימי נישואין

ליום האהבה וימי נישואין שלכם, פרח הוורד יתאים במיוחד, בעיקר בצבעי וורוד ואדום. ניתן לשלב בזר שוקולדים לזר מפנק במיוחד. כששולחים זר לכבוד יום נישואין של מישהו אחר, וורדים אדומים פחות יתאימו וכדאי לבחור בצבע יותר סולידי. 

יום האם

ליום האם נהוג לשלוח זר שמשולבות בו פרחי ציפורן בצבע וורוד. פרח הציפורן מסמל אהבת אם.

חגים

בזרי פרחים לכבוד חג כדאי לשלב קישוטים המסמלים את החג. למשל, לזר לכבוד חג השבועות נשלב גבעולי חיטה. בזר פרחים לכבוד ט”ו בשבט נשלב ענפים ירוקים ורעננים וכו’.. משלוחי פרחים בירושלים יוכלו לסייע לכם להתאים את הזר המושלם לכל חג.

זר לאיחולי החלמה מהירה

בזר לאדם חולה או מאושפז נעדיף לבחור בפרחים עליזים וצבעוניים. בחירה בפרחי הצבעוניים (טוליפ) בצבע כתום תהיה בחירה טובה. צבעוניים כתומים מסמלים איחולים לבריאות.

נהוג ליצור זרי אבל בצורת טבעת. יתאימו לזר אבל בעיקר פרחים בצבעים לבנים או אדומים כהים. במידה וההלוויה או האזכרה מתקיימת בירושלים או סביבתה, תוכלו להיעזר במשלוחי פרחים בירושלים שייעצו לכם כיצד להתאים את הפרחים בזר בצורה הנכונה כדי להעביר מסר מנחם ומכבד.

משלוחי פרחים בירושלים יסייעו לכם להתאים זר לכל אירוע

משלוחי פרחים בירושלים יספקו לכם זרי פרחים יפיפיים בעיצובים והתאמות צבעים על פי העדפתכם האישיות ועל פי סוג המסר שאתם מעוניינים להעביר.

תגובות

תגובות