תומכים בתיירות בישראל ולוקחים נופש בארץ

נופשים בארץ נהנים מהטבות שבעבר לא קיבלו, וכל זה בזכות (או בגלל) משבר הקורונה. ענף התיירות הישראלי חוזר לעצמו לאט לאט, אך זה לא מספיק. חודשי הקיץ השנה חמים מאי פעם וזה בדיוק הזמן שלכם להזמין נופש בארץ אשר ישאיר לכם טעם טוב לפני החגים. אנו מודעים לכך שיש לכולנו חששות לגבי התנהלות בתי המלונות בתקופה זו, אבל דווקא עכשיו זה הזמן לנפוש בארץ

 

למה כדאי דווקא עכשיו לנפוש בארץ?

כפי שכבר הבנתם זה הזמן שלנו לסייע לענף התיירות והמלונאות בארץ, אך זה לאו דווקא הסיבה היחידה לשמה כדאי לכם לנפוש דווקא בארץ בתקופה הזאת. יד רוחצת יד, כאשר אנו מושיטים יד לענף התיירות הוא מושיט לנו יד חזרה.

עקב תום (בתקווה) משבר הקורונה ענף התיירות פתח את שעריו חזרה לכל האורחים, וכדי להבטיח שהות משתלמת בתי מלון רבים מציעים הטבות והנחות שונות לכל מי שיזמין מקום דרך האתר. תוכלו למצוא את כל הדילים המשתלמים ביותר באתרים של המלונות.

מבעד לכך שאתם עוזרים לענף המלונאות אתם עוזרים לענף התיירות, משמע אתם עוזרים גם לעסקים הסמוכים למוקדי התיירות, אתם עסקים אשר לא קיבלו קהל כבר הרבה זמן, בין אם מדובר על מסעדה תיירותית ובין אם מדובר על פעילויות אקסטרים בים.

 

איך נראים נופשים בארץ בתקופה הזאת?

החשש הגדול של אנשים רבים הוא שהם יגיעו למקום מלא אבק, ריק מאדם וכל האטרקציות מסביב יהיו סגורות. בעוד שבתי מלון רבים היו סגורים בתקופת הקורונה הם מצאו לנכון שזה הזמן דווקא לתחזק את העסק ולשפר אותו. כאשר תגיעו לבתי מלון בישראל אתם תראו מקום הומה אדם (בהתאם להנחיות), הכל יראה חדש ומפואר כאילו זה עתה בנו את המלון. 

 

מבחינת פעילות בהתאם להנחיות, כל המלונות פועלות בהתאם להוראות של הממשלה. ענף התיירות כיום פועל באופן מלא, כל מה שהיה לכם בעבר גם יהיה לכם היום.

במקומות מסוימים תהיה הגבלה של אנשים, אך זה לא ימנע מכם לקבל את המוצר עליו שילמתם. בסופו של דבר ענף התיירות הישראלי צמא לאנשים, וכאשר אותם אנשים יגיעו ענף התיירות יביא להם את כל מה שהם צריכים ויותר. 

 

נופש בחו”ל או בארץ?

הטיסות פתוחות, אז למה שלא דווקא נקבע חופשה בחו”ל? מבעד לכך שכעת זה הזמן שלנו לעזור לענף התיירות בישראל, עליכם להבין כי יש הבדל בין נופשים בארץ ובין נופשים בחו”ל בתקופה הזאת. אחד היתרונות של נופשים בארץ הוא עצם העובדה שאנו לא נמצאים בחוסר וודאות, אנו לא תלויים בגורמים נוספים מלבד למדינה שלנו בשונה מנופשים בחו”ל.
לכן, גם בשבילכם וגם בשביל תמיכה בענף התיירות בישראל, הגיע הזמן לנקות קצת את הראש עם חופשה בארץ.

תגובות

תגובות