היענות גבוהה ביותר למבצע הבדיקות הסרולוגיות בכפר סבא
מתחם בדיקות סרולוגיות ראשון נפתח אמש (22.8) בכפר סבא. המתחם שהקימה עיריית כפר סבא בשיתוף פיקוד העורף, החל לפעול ב-13:00 ונבדקו בו עד כה (19:00) כ-450 ילדים. מתחם הבדיקות כלל כ-30 חיילי סדיר ומילואים שביצעו הבדיקות, כאשר בממוצע נבדקו כ-60 ילדים בשעה.
למתחם שפועל ברח׳ ירושלים 33 (קרית ספיר), יצטרף החל מהיום (23.8) מתחם בדיקות שני ברח׳ אלי הורוביץ 22 (בית אברהם. מתחמי הבדיקות יפעלו עד ה-2.9 בימים א׳-ה בין השעות 13:00-21:00
ראש העיר, רפי סער: “שמירה על בריאות תושבי כפר סבא לצד שגרת לימודים בטוחה, רצף לימודי בכיתות ומניעת בידודים – הם שעומדים לנגד עינינו. עיריית כפר סבא עושה את מירב המאמצים על מנת ליצור סביבת לימוד בטוחה באמצעות הגדלת מספר התלמידות והתלמידים שלהם יהיה פטור מבידוד. כך נוכל לשמור על רצף ושגרת לימודים ולחזק את המאמצים המשותפים לבלימת נגיף הקורונה. אני קורא לכלל תושבי כפר סבא להגיע למתחמי הבדיקות הסרולוגיות בעיר לביצוע בדיקת דם פשוטה, למען בריאותם ובריאות הכלל”.
שני, אמה של ליאן בת ה-3, אמרה: ״לא היה לנו ספק שנעשה את הבדיקה. ככה נוכל לדעת האם הילדה עם נוגדנים ובמידה וכן נקבל אוטומטית תו ירוק. מדובר בבדיקה פשוטה מאוד. האופן שבו יקבלו את זה תלוי בהורים ואיך שמציגים את זה לילדים״.

תגובות