שרון שיינין, יו״ר ועדת הצהרונים בתודה לראש העיר כפר סבא, רפי סער על יצירת מערכת מושקעת ויצירתית
כ-11,500 תלמידי כפר סבא נהנו ממסגרות הקייטנה של החופש הגדול ברחבי העיר. השנה, יזמה עיריית כפר סבא הפעלה של מסגרות עירוניות עם סיום מסגרות משרד החינוך, על מנת לסייע להורים העובדים במהלך החופש.
זאת כאשר תלמידי בתי הספר המשיכו את קייטנות הקיץ העירוניות עד סוף חודש יולי, וכן  ילדי הגנים המשיכו לקבל שירותי קייטנה עד אמצע חודש אוגוסט
עם סיום הפעלת שירותי הקייטנות להורי כפר סבא, פנתה שרון שיינין, יו״ר ועדת הצהרונים בוועד ההורים העירוני במכתב לראש העיר כפר סבא, רפי סער; מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון;  ומנהלת החברה לתרבות הפנאי, שרון פז והודתה על יצירת מערכת מושקעת ויצירתית, תוך העמדת מספר מרשים של אנשי חינוך בתקופה מאתגרת שכזו.
״ברצוננו להודות לאגף החינוך והעומדת בראשה, אוסנת חכמון, וכן לחברה לתרבות ופנאי והעומדת בראשה, שרון פז, על ההירתמות וההתגייסות לבקשתנו לעבות את צוותי בית הספר של החופש הגדול בצוותי הוראה.
״השנה לקייטנות בית הספר של החופש הגדול גוייסו 60 (!) מורות ומורים ועוד כמות גדולה מאוד של עוזרי הוראה. מספר זה שונה משמעותית מהשנים הקודמות בהם בודדים לקחו חלק בקייטנות״.
עוד כתבה יו״ר ועדת הצהרונים: ״ברצוננו לציין לשבח את המאמץ הרב שנעשה ע”י אורית לייבוביץ, מאגף החינוך וסימה חדד מהחברה לתרבות כדי לגרום לזה לקרות. המצאות אנשי הוראה בקייטנות מייצר ערך של פדגוגיה, של הסתכלות הוליסטית ומהותית. הפידבקים שקיבלנו מהשטח דיברו השנה על כיתות יותר אסופות ועל פחות מקרים של אלימות. על הרבה ערך מוסף ותוכן והרבה פחות על שעמום או חוסר רצון להגיע  או נטישה. כולנו תקווה כי ההצלחה הזו תהפוך למסורת עקבית של מורים בקייטנות בית הספר של הגדול. ישר כח לכל העוסקים במלאכה״.
ראש העיר, רפי סער: ״עיריית כפר סבא מעמידה את חינוך ילדות וילדי העיר בראש סדר העדיפות העירוני, ופועלת במישורים רבים על מנת שילדינו יזכו לקבל את החינוך הטוב ביותר, עם הצוותים המקצועיים ביותר, במבנים הטובים ביותר – כי חינוך טוב מתחיל מבית טוב.
״במהלך השנתיים וחצי האחרונות פעלנו רבות למען מטרות חשובות אלה, תוך השקעה של עשרות מיליוני שקלים בשדרוג מבני החינוך ברחבי העיר כולה והקמת מרחבי למידה חדשניים, כמו גם בגיוס אנשי ונשות חינוך חדשים. השנה, הצלחנו לשמחתנו לגייס, כפי שכתבת, מספר רב של מורים, מורות ותומכי הוראה, לצורך הפעלת בתי הספר של החופש הגדול, וזאת בזכות עובדות ועובדי העירייה, הפועלים במסירות אין קץ למען ילדות וילדי העיר ומתוך תחושת שליחות אמיתית״.

תגובות