דרכי טיפול בדורבן בכף הרגל: כך תעלימו במהירות את הדורבן

קשה מאוד להתעלם מדורבן ברגל, כל מי שיש לו דורבן בכף הרגל ככל הנראה מודע לכך. הכאבים המתלווים לדורבן יכולים להיות איומים, כאלה שעלולים במידה מסוימת לשבש את כל שגרת היום. לכן כל מי שיש לו דורבן פשוט לא יכול להתעלם ולא יכול לעבור לסדר היום. מהסיבה הזאת החלטנו להסביר לכם איך אפשר להתמודד עם דורבן בכף הרגל. קיימות מספר שיטות שיכולות לסייע לכם להתמודד עם הדורבן, וכל אחד יבחר את האפשרות שמתאימה לו. תזכרו כי מה שמתאים לכם לא בהכרח יתאים לאחרים. 

 

שימוש במדרסים בהתאמה אישית

אחת מהשיטות הכי יעילות להתמודדות עם דורבן היא על ידי רכישת מדרסים בהתאמה אישית. כיום ישנם מדרסים המותאמים לבעיה הספציפית הזאת. נתחיל בכך שהמדרס יכול להפחית את הכאבים המגיעים ביחד עם המדרס בהתאם הדריכה על כף הרגל. בנוסף עם הזמן המדרס גם עושה פעולת שיקום שמטרתה להעלים את הדורבן כולו. זה אומנם יכול לקחת מעט זמן, אך ההמתנה יכולה להיות מאוד משתלמת. כל מי שסובל מדורבן בשלב כזה או אחר ירכוש מדרס שיסייע לו.

 

ביצוע פיזיותרפיה באופן קבוע

הטיפול הפיזיותרפי גם הוא יכול לסייע להתמודדות עם דורבן בכף הרגל. כמובן שהוא לעיתים מגיע בתור פעולה משלימה ביחד עם פעולה אחרת שמתבצעת בו זמנית. אך כל אחד רשאי לבחור את דרך הטיפול המועדפת עליו כמו שכבר אמרנו. הטיפול הזה מסייע בכך שהוא מגמיש את הרצועה הפגומה, ומאפשר לדורבן להיעלם עם הזמן. גם כאן הטיפול יכול לקחת זמן רב, ולכן הסבלנות שלכם היא הכרחית על מנת להשלים אותו כראוי.

 

טיפול באמצעות מחטים

 

הרפואה הסינית הכניסה לחיינו את המחטים שיכולים להיות יעילים להתמודדות עם מחלות שונות. יש כאלה שסבורים כי מחטים בכף הרגל יכולים לסייע בין היתר גם להעלמת הדורבן עצמו. כמובן שהרפואה המערבית פחות מתלהבת מהאפשרות הזאת אך יש כאלה שסבורים כי זוהי הדרך הכי טובה. אם ניסיתם שיטות טיפול שונות ללא הצלחה, שווה לנסות גם את שיטת הטיפול הזאת. יש כאלה שמספרים כי היא עזרה להם מאוד להתמודד עם הדורבן בכף הרגל. השיטה הזאת יעילה להתמודדות עם בעיות נוספות כמובן. 

 

ניתוח דורבן בכף הרגל

האפשרות הרביעית והאחרונה שעליה נספר לכם היא האפשרות של ניתוח בכף הרגל. נדגיש כי מבחינתכם זוהי אמורה להיות האפשרות האחרונה, כאשר כל האפשרויות האחרות כבר לא יעילות. הניתוח אמור להעלים את הדורבן בצורה יעילה, אך כמובן שהוא מגיע כמו כל ניתוח עם תקופת החלמה מסוימת. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לשבת בבית בחוסר מעש. אך עם הכאבים המגיעים ביחד עם הדורבן לעיתים שווה לעבור את הניתוח על מנת להפסיק את הסבל. 

תגובות