קדימה! מתחילים עם שיווק דיגיטלי

“איך לא עשיתי את זה עד היום?!” שואל את עצמו כל בעל עסק שמגלה את הכוח שקשה לתאר של מערך השיווק הדיגיטלי המודרני. לא עוד כלי שיווק, השיווק הדיגיטלי הוא כמו נשק עתידני שבמינוף הנכון פוגע בדיוק במטרה, בכל מקום, בכל זמן, תמיד, ובאחוזי הצלחה שקשה לתאר. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? אז בואו תסבירו מדוע תקציב השיווק של כל החברות המצליחות בעולם מושקע בעיקר, ולעיתים כמעט אך ורק בשיווק דיגיטלי?

יותר מזה, ישנם עסקים קטנים בישראל שנפתחו על בסיס כוח הפרסום של השיווק הדיגיטלי בלבד, והם מתקיימים ללא מאמץ, משגשגים, וגדלים בקצב שהם בוחרים, בלי להיות מומחים גדולים, בלי צוותים ענקיים ואגף שיווק ייעודי, ובמילים אחרות, כמו כל בעל עסק קטן שרוצה להצליח בגדול. זה פשוט, זה נגיש, וזה לא יקר, אז תכינו את עצמכם היטב, כי בקרוב תגידו גם אתם את המשפט שפתח את המאמר.

אוקי, איך אני עושה שיווק דיגיטלי?

דבר ראשון, שיווק דיגיטלי זה מקצוע, ואתם לא צריכים ללמוד אותו, כמו שאתם צריכים להבין אותו ולהשתמש באיש מקצוע שיעשה בשבילכם את העבודה. דווקא אם אתם עסק קטן, הרי שתקציב השיווק שלכם מוגבל, ולא תרצו לראות אותו בורח על ניסיונות כושלים. חשוב מכך, כשאנשים מנסים לעשות מהלכי שיווק, גם דיגיטלי וגם בכלל, מבלי לדעת מה הם עושים, וזה לא מצליח להם, הם עלולים להתייאש מהנישה, וחבל, כי כשמהלך שיווק בעולם הדיגיטלי נעשה נכון, זה מרגיש לפעמים כמו קסם.

העניין החשוב ביותר בשיווק בדיגיטל הוא הבנה של הלקוחות שלכם. יכול להיות שכל מה שחשבתם עליהם נכון, אבל העומק בוא חשבתם, ובעיקר הכיוון שממנו הסתכלתם אינו בנוי לדיגיטל. עולם הדיגיטל והשיווק המקוון נשען על מאגרי מידע ברמה שאין לתאר, פילוח שוק חד ונקודתי. כמה נקודתי? עד כדי התאמה הרמטית של כל שקל של תקציב השיווק שלכם בדיוק ללקוח המושלם שלכם, במקום הנכון ובשעה הנכונה.

איך זה יכול להיות?

חברות ענק כמו גוגל ופייסבוק מחזיקות משרדי דיגיטל בקנה מידה של מדינה קטנה, לפחות מבחינת כמו כח המחשוב. חברות אלו, שמובילות את שוק השיווק הדיגיטלי וקובעות את הסטנדרט, מאפשרות למביני עניין למנף את המידע הזה לטובת מערכי שיווק מדויקים. יש להן אינטרס רב, שכן אם אתם מרוויחים בעזרת הפרסום אצלם, הרי שתשקיעו עוד בפרסום אצלם, וככה הם מרוויחים. אז אתם מרוויחים, הם מרוויחים, הלקוחות מוצאים אתכם ורוכשים מכם, וכולם מרוצים.

משרדי דיגיטל המתמחים בשיווק דיגיטלי הם לא מדרגות, אלא מקפצה רבת עוצמה להצלחה עסקית, בקצב שאתם בוחרים. הכוח השיווקי שחברת דיגיטל מקצועית יכולה לתת לעסק שלכם קשה לתיאור, אך אם אפשר לסכם זאת, שיווק דיגיטלי מאפשר לכם לראות צמיחה מיידית בכמות הלקוחות שמגיעים לעסק, פיסית וירטואלית כאחד.

תגובות