עישון בשר –  מה זה? 

כולנו אוהבים אוכל טוב. הטעם האישי שלנו בנוגע לאוכל משתנה מאדם לאדם ומתרבות לתרבות. אוכל שאנשים רבים אוהבים זה בשר והרבה ממנו. אם אנחנו אוהבים לאכול בשר כדאי לנו לאכול בשר מעושן. בשר מעושן הוא בשר שעובר תהליך בישול ייחודי. על ידי שימוש במעשנה וגם באמצעי בישול ייחודים נוספים כמו נייר קצבים, אנחנו יכולים ליהנות מבשר מעושן. עישון בשר הפך להיות טרנד חם של השנים הבאות והוא יכול לאפשר לנו ליהנות יותר ממנת הבשר היומית או השבועית שלנו.

עישון בשר – האם זה טעים?

עישון בשר הוא שיטת בישול בשר עתיקה מאוד. בשביל לעשן בשר צריך מקור חום או אש והוא יכול לאפשר לנו לעשן בשר באופן הטוב ביותר. אם אנחנו רוצים ליהנות מבשר טעים, כדאי לנו ליהנות מדרכים מגוונות של בישול שלו. ככל שנהנה מדרכי בישול מגוונות יותר לבישול שלנו, כך איכות הבשר שנאכל תהיה טובה יותר. אם אנחנו לא יודעים לעשן בשר טוב לבד אנחנו יכולים ללכת לקורס בו נלמד איך עושים זאת כמו מומחים.

עישון בשר – למה כדאי להשקיע בזה?

עישון בשר זה בהחלט דבר ששווה להשקיע בו. אם אנחנו אוהבים לאכול בשר כדאי לנו לעשות הכול בשביל שהבשר שאנחנו אוכלים בבית עם חברים ובני משפחה יהיה טעים יותר. בשר מעושן הוא בשר שהטעם שלו עשיר מאוד ועמוק מאוד. אם אנחנו רוצים לשדרג את מנת בשר הבקר או את מנת העוף או מנת הכבש שלנו להרבה יותר טובה, כדאי לנו לקנות מעשנה פרטית שיכולה להתאים למרפסת או לחצר בבית שלנו.

עישון בשר – איך אפשר לעשן בשר?

עישון בשר הוא אפשרי כמעט בכל מקום – כל מה שצריך זה מעשנה טובה ומקור טוב של אש או חום גבוה מאוד (גז או פחמים). אם אנחנו רוצים לדעת איך לעשן בשר באופן עצמאי לבד אנחנו יכולים ללמוד את זה מידי מומחים בתחום כמו שפים שהם מומחים להכנת בשר. שפים שהם מומחים להכנת בשר יכולים ללמד אותנו מתכונים שונים לעישון בשר והכנה של בשר. 

בסופו של דבר, אם אנחנו אוהבים לאכול בשר, כדאי לנו לעשות הכול בשביל לאכול את האוכל שאנחנו אוהבים ולא לחסוך על כך כסף או מאמצים. יכול להיות לנו קל יותר לעשן בשר ולאכול בשר איכותי אם תהיה לנו מעשנה פרטית בבית. המחיר של מעשנה פרטית הוא לא מאוד יקר ורוב האנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות אותו (גם אם צריך לחסוך בשביל זה כמה חודשים ספורים). חשוב לדעת שיש הרבה מאוד סוגים שונים של מעשנות ורמות יוקרה שונות של מעשנות. אם אנחנו חדשים בתחום העישון של הבשר כדאי לנו בתור התחלה לקנות מעשנה פשוטה לתפעול יחסית.

תגובות