איך לרתום מיתוג עסקי לטובת קידום בגוגל?

מנועי החיפוש של גוגל אולי שולטים בכל מה שקורה כיום באינטרנט, אבל הם כמעט תמיד פועלים בהתאם לנטייה הטבעית של הגולשים. אתר אינטרנט שהגולשים נותנים בו אמון, מקבל אוטומטית גם את האמון של גוגל וכתוצאה – את הקידום הנחשק במנוע החיפוש.

אז איך מיתוג קשור לזה ואיך אתם יכולים לרתום תהליכי מיתוג עסקי לטובת קידום בגוגל?

 

מיתוג עסקי –  או כלי?

מיתוג עסקי הפך לכלי חובה היום לכל עסק – גדול או קטן.

מיתוג מאפשר ללקוחות שלכם לזהות את הפרסומים שלכם בכל מקום – רשתות חברתיות, אתר אינטרנט, דפי נחיתה ופרסומים שונים, בזכות פונטים זהים, צבעים שולטים, סגנון שפה ואלמנטים נוספים שעושים את העסק שלכם למותג.

אבל כאשר המיתוג שלכם מתקשר אצל הלקוחות גם עם אמינות, רלוונטיות ועניין (מאמרים עם ערך מוסף באתר שלכם, תמונות מדהימות באינסטגרם, סרטוני הדרכה ביוטיוב וכן הלאה), הגולשים נכנסים יותר בקלות לקישורים המובילים אליכם באינטרנט ולכן גם גוגל מגיב בהתאם.

 

אתם מותג גם בתור עסק קטן

גם בתור עסק קטן, יש לכם מיתוג. זה יכול לבוא לידי ביטוי בבחירה של אלמנטים ויזואליים, כמו לוגו, פונטים וצבעים, אבל אצל הלקוחות שלכם זה מתקשר לרמת השירות שקיבלו מכם, לסוג המוצרים והשירותים שאתם נותנים ולחוויה שהייתה להם בתור לקוחות שלכם. 

בנוסף, ברגע שהלקוחות שלכם מתחילים “לדבר עליכם” ברשת ואתם מפרסמים את המותג שלכם בכמה מקומות שונים, למשל, יוטיוב, גוגל מפות, וגוגל מיי ביזנס, הנוכחות של הלוגו ושאר האלמנטים הוויזואליים של המותג שלכם, הרבה יותר בולטת עבור גוגל ואז קל לו יותר לזהות את המותג שלכם – גם לפי המאפיינים הוויזואליים שלו.

ברגע שהמוצר, או השירות שלכם הוא בעל ערך ללקוחות והוא גם מתקשר אצלם למותג שאתם מפרסמים, הרבה יותר קל ללקוחות וגם לגוגל – להפיץ את הבשורה ולספר עליכם לכל העולם.

ברגע שהמותג שלכם עקבי וברור, הרבה יותר קל ללקוחות פוטנציאליים למצוא את הפרסומים של העסק שלכם ולהגיע אליכם, כדי להפוך ללקוחות פיעלים שלכם.

זה אמנם לא קורה בן רגע, אבל זה התהליך והוא אכן פועל ביעילות.

 

לסיכום

בניית מותג ויזואלי היא עניין שחשוב להתעכב עליו (לוגו, פונטים, צבעים וכן הלאה), אבל כדי להפוך את העסק שלכם למותג אמיתי, שגוגל מקדם בשמחה, אתם צריכים לחבר למאפייני המותג הויזואלים גם ערך ללקוחות, עניין לגולשים, נוכחות חיובית ואמינה.

החיבור בין השניים חייב להוליד יחס תואם מצד לקוחות ולקוחות פוטנציאליים ובהתאמה – לקידום אורגני איכותי על ידי גוגל.

תגובות

תגובות