כפר סבא: כתב אישום כנגד צעיר שתקף באמצעות בקבוק שבור אדם שהאשים אותו בגניבת אופניו

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד צעיר (21), בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שוד בנסיבות מחמירות ואיומים, זאת לאחר שתקף באמצעות בקבוק זכוכית שבור אדם שהאשים אותו בגניבת אופניו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד נעמה תור-זאבי, הנאשם שהה יחד עם חברו בגינה ציבורית בעיר כפר סבא. אל המקום הגיע המתלונן, אשר חשד כי השניים גנבו ממנו אופניים חשמליים ופנה אליהם בעניין זה. הנאשם החל לקלל את המתלונן, נצמד אליו בצורה מאיימת ואמר לו: “אתה רוצה בלגן? בוא תקבל בלגן”.

לאחר מכן נטל הנאשם בקבוק זכוכית ריק שהיה במקום, והטיח אותו על גדר אבן עד שנשבר באמצעו, אז ודקר באמצעותו את המתלונן בכל חלקי גופו. בהמשך נטל בקבוק זכוכית נוסף, שבר אותו ותקף בשנית את המתלונן.  כאשר ניסה המתלונן להוציא מכיסו מכשיר טלפון על מנת להזעיק את המשטרה לקח הנאשם את הטלפון מידיו ואמר: “אין לך טלפון, אין יותר טלפון, יא בן ז..ה, אתה רוצה אני ארצח לך את האמא, הבנת? יא בן של ז…ה, מי אתה ומה אתה יא שר..ה, אין טלפון”. כתוצאה מהמעשים נגרמו למתלונן חתכים רבים בכל חלקי גופו.

בבקשת המעצר נכתב: “המשיב תקף ודקר את המתלונן… מתוך חמת זעם בשל עניין של מה בכך, במרחב הציבורי לאור יום, וחרף ניסיונות הנוכחים להניע אותו ממעשיו ואפשרויות שהיו לו לחדול ממעשיו הקשים ולא להסלים את האירוע מריב מילולי לתקיפה שגרמה לחבלה חמורה. מעשי המשיב מלמדים על היותו אלים, חסר עכבות וחמום מוח…”.

תגובות