הכירו את מרפדיית וינטאז’ קפיטונאז’: תיקון וחידוש רהיטים

מרגישים כי כבר לא נוח לכם לשבת על הספה לאורך זמן? אתם לא מביאים אליכם לבית אורחים רק בגלל שלא נעים לכם מהנראות של הספה? מכיוון שהספה היא הרהיט שנמצא בשימוש הכי גבוה מבין הרהיטים בבית, היא עלולה להישחק במהירות. גם ספות מאוד איכותיות עלולות להישחק עם הזמן ולאבד מהברק שאפיין אותן בהתחלה. אך זה לא אומר שאתם צריכים לזרוק את הספה, וללכת לרכוש ספה חדשה! בואו להכיר את מרפדיית וינטאז’ קפיטונאז’, שמתמחה בתיקון ובריפוד של ספות. אחרי עבודה קצרה יהיה ניתן להחזיר לספה שלכם את כל הייחודיות שאפיינה אותה בתחילת הדרך. שוב פעם תזכרו מדוע אתם בחרתם דווקא את הספה הספציפית הזאת.

 

תיקון מקצועי לכל סוגי הספות

זה לא משנה מאיזה סיבה אתם רוצים לתקן את הספה! מרפדיית וינטאז’ קפיטונאז’ מספקת תיקון מקצועי לכל סוגי הספות ולא משנה מהי סיבת התיקון. אנשי המקצוע המנוסים יאבחנו את מקור הבעיה, וכמובן ייגשו מיד על מנת לתקן אותו. כך תוכלו להחזיר את הספה למצב חדש לגמרי, ותוכלו להשתמש בה עוד שנים רבות. במקום תוכלו לקבל שירותי תיקון ספות עור, ספות בד וכל סוג אחר של ספה.

 

מבצעים את העבודה בזמן קצר

הספה היא חלק אינטגרלי מהבית, ותתקשו מאוד להסתדר ללא הספה שלכם. החדשות הטובות הן שאינכם צריכים להסתדר ללא הספה במשך זמן רב. מרפדיית וינטאז’ קפיטונאז’ לא רק מבצעת מגוון רחב של תיקונים, היא מבצעת אותם תוך זמן קצר. המשמעות היא שבתוך מספר שעות ברוב המקרים, הספה כבר תחזור אליכם לדירה. מבלי שתשימו לב הספה כבר תחזור מתוקנת לגמרי, ותוכלו להמשיך ליהנות ממנה עוד שנים רבות.

 

משתמשים בחומרי גלם איכותיים

 

ריפוד ספות זה אולי נראה כמו דבר קל, אך בפועל זה לא עניין של מה בכך. מי שלא יבצע את הריפוד של הספה כמו שצריך עלול להסב נזק ולקבל תועלת פחותה. מהסיבה הזאת ישנה המלצה שלא תבצעו את הפעולה באופן עצמאי אלא על ידי רפדיה מנוסה. מרפדיית וינטאז’ קפיטונאז’ משתמשת בחומרי גלם איכותיים, כל זאת על מנת להבטיח את שלמות העבודה. לא תמצאו אתכם מתפשרים על האיכות, ותוכלו לתת לספה שלכם את הטוב ביותר. גם ככה רכשתם אותה בסכום לא זניח.

 

אחריות על כל העבודות במקום

 

מרפדיית וינטאז’ קפיטונאז’ מספקת אחריות מקיפה על כל העבודות שאותן היא מבצעת. המשמעות היא שיהיה לכם אל מי לפנות במקרה של בעיה כזאת או אחרת. אין סיבה שתרגישו לבד במערכה או שאתם צריכים למצוא פתרונות. אם התיקון לא יהיה לשביעות רצונכם או שהוא לא יחזיק מעמד, יש לכם עם מי לדבר. הכי חשוב שתהיו מרוצים ותוכלו להשתמש בספה עוד שנים רבות.

תגובות