רמי לוי כפר סבא – תלונות על הרעת השרות בסניף המקומי

שרות המשלוחים של רמי לוי הורע לאחרונה בסניף כפר סבא: תלונות צרכנים על משלוחים המגיעים על פי הזמנה באתר רק לאחר 3 ימים, חוסרים בהזמנות ואי זמינות.

התלונות מדברות על אי יכולת הזמנה באתר מהיום להיום או למחרת כפי שניתן היה בעבר שנים רבות. ולא מדובר על תקופת החגים, אלא על תקופת טרום טרום החגים.

בדקנו היום את התלונות – תוך הזמנה באתר רמי לוי און ליין. ההזמנה והמשלוח מיועדים על פי האתר להיום בערב ואף התקבל אישור על כך. משלוח לשעות הערב בתאריך 12/9. 20 דקות לאחר מכן, עם סיום ההזמנה – צוין באתר כי ניתן להזמין משלוח רק ליום שלישי. גם למחרת היום כבר נסגרה האפשרות, נציין כי עברו 20 דקות בלבד.

אבטיח – הם כלל לא מוכנים לספק ומתקשרים לומר שאזל. רק לאחר שביקשתי את מנהל הסניף – אמרו לי שיבדקו שוב במחסן אם יש אבטיח שאכן הגיע לבסוף.

משלוח כבר לא עשינו ותשובה הנה מה שקיבלנו.

מעיין נחום משירות הלקוחות של רמי לוי “זמינות המשלוחים בסניפים משתנה מידיי יום בהתאם לכמות ההזמנות שנכנסות ובהתאם לאילוצי המערכת. בקשר לאבטיח במשלוחים אבצע בדיקה מול מנהל הסניף מדוע לא מספקים. לגבי החוסרים, אנו משתדלים לספק את המשלוח בשלמותו אך כמובן שיש דברים שאין לנו שליטה עליהם. הסניף ממנו אנו מוציאים את המשלוחים הוא סופר פעיל עם לקוחות כך שהמלאי משנה בקצב מהיר.  אנו מצידנו עושים את מרב המאמצים על מנת שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים”.

מאת: אירית מרק

תגובות