מהם ביגבגים ולמה משמשים?

ביקרתם פעם באיקאה? אם התשובה היא כן, הרי בטוח הבחנתם בביגבגים אותם שקים גדולים המיועדים לפתרונות אחסון- למה הם מיועדים – כל הפרטים בכתבה הבאה.

פתרון אחסון איכותי

ביקרתם פעם באיקאה? סביר להניח שהתשובה היא כן ואף יותר מפעם אחת. בשנים האחרונות הצרכן הישראלי הפך לחובב של עיצוב הבית וביקור באיקיאה מאפשר לעצב את הבית בצורה נוחה ומשתלמת. במסגרת ביקור במקום יש להניח כי הבחנתם בביגבגים- אותם שקים גדולים וכחולים המיועדים לסחיבה של פריטים שונים. אין ספק כי מדובר על פתרון אחסון יעיל ואפקטיבי למדי. תמורת מספר שקלים ניתן לרכוש את השקים ולאחסן בהם פריטים שונים. כיום חברות מובילות בעולם עושות שימוש בשקים על מנת לאפשר לעובדים להתקדם הלאה לשיטה המאפשרת לשמור על איכות הסביבה וגם לבצע הובלה בקלות ובפשטות ללא כל מאמץ מצידם.

פתרון זול, מהיר , בטיחותי

שקי ביגבגים נחשבים לפתרון מהיר, זול ובטיחותי ומיועדים לשימוש בקרב תעשיות שונות ברחבי ישראל. אם חשבתם כי רק הקונים באיקיאה עושים בהם שימוש, אז אין זה נכון. מדובר על מקומות רבים בישראל כמו למשל בנייה וחקלאות שם ניתן לעשות שימוש בשקים לצורך שינוע של תוצרת חקלאית, חומרי בנייה ופסולת. השימוש בשקים מאפשר לחסוך זמן וכוח עבודה ומבטיחים עמידות לאורך זמן רב.

ממה עשויים השקים?

ביגבגים עשויים מחומר בשם פולי פרופילן הנחשב חומר איכותי במיוחד ועמיד בפני חומצות ובסיסים ולפיכך אינו נמס ואינו ניזוק בתנאי מזג האוויר קיצוניים כמו לחות או גשם. השקיות מגיעות עם 4 ידיות אחזקה, מה שהופך את האחיזה לנוחה ביותר וניתן להעביר את השקיות ממקום למקום בקלות יתרה. בשל העובדה כי מדובר על חומר איכותי ביותר, ניתן לעשות שימוש חוזר בשקיות וכך לשמור על איכות הסביבה בלי לנצל משאבי טבע יקרים לטובת אחסון והובלה.

ניתן להשיג שקים בגדלים שונים

ניתן להשיג שקים בגדלים שונים המתאימים למשקל וכן בהתאם להיקף העבודה והחומרים בהם עושים שימוש. נציין כי השקים הנמכרים בארץ עומדים בתו תקן מטעם מכון התקנים בישראל במטרה להבטיח סביבת עבודה תקינה ובטוחה ואת הבטיחות של האנשים במהלך העבודה. את השקיות ניתן להעמיס על גבי משאיות ורכבי הובלה גדולים ולהובילם לכל מקום נדרש.

היכן ניתן לרכוש את השקיות?

את הביגבגים ניתן לרכוש בקרב חברות שונות המציעות שקיות בגדלים שונים במטרה לסייע בחסכון ובכוח אדם לצורך הובלה של תוצרים בכמות גדולה במיוחד. נוסף על זאת, ניתן לרכוש את שקיות הכוללות 4 לולאות המאפשרות נשיאה קלה ואיכותית יותר. בחברות העוסקות במחזור ניתן לרכוש את השקיות וכך לסייע בשמירה על איכות הסביבה בצורה נוחה ומתקדמת ביותר. במידה וברצונכם להתקדם לטובת שמירה על איכות הסביבה, הרי זה הפתרון האפקטיבי והטוב ביותר.

תגובות