שרת הפנים, איילת שקד וסער דנו על המשך קידום תכנית פינוי-בינוי יוספטל, ביטול תכנון הדפו מצפון לירוקה ושידרוג ועוד

מקדמים את המשך פיתוח כפר סבא: פגישת ראש העיר רפי סער ושרת הפנים איילת שקד

ראש העיר רפי סער נפגש עם שרת הפנים איילת שקד. זוהי פגישת העבודה הראשונה עם השרה מאז כניסתה לתפקיד. עוד לקחו חלק בפגישה: מנכ”ל העירייה, יובל בודניצקי; מהנדסת העירייה, עליזה זיידלר גרנות; ואדריכלית העירייה, מיכל שרייבר גלבנדורף

בפגישה נדונו מספר נושאים מהותיים אשר ראש העיר מקדם בימים אלה בתחום הבניה והפיתוח של העיר כפר סבא. בין היתר דנו ראש העיר והשרה על המשך קידום תכנית פינוי-בינוי יוספטל, ביטול התכנון להקמת הדפו מצפון לשכונה הירוקה ושידרוג והעצמת אזור תעשיה הקיים במרכז העיר תע”ש.

 

פרויקט יוספטל

התכנית המייעדת פינוי של 1100 יחידות דיור קיימות והקמת יחידות חדשות נוספות במקומם, מחייבת הקצאת שטחים חדשים לצורך שיכון תושבי השכונה לאחר פינויים ועד לסיום הפרויקט. ראש העיר ביקש מהשרה בנוסף להקצאת שטחים אלה לטובת תושבי השכונה, גם קידום פיתוח של תשתיות תחבורה חדשות בסמוך לאזור המתפתח.

 

הדפו

ראש העיר דן עם השרה בנוסף על התכנית להקמת מוסך רכבות בסמוך לשכונה הירוקה 80, במסגרת פרויקט המטרו הלאומי ראש העיר הדגיש בפני השרה כי כפר סבא יחד עם רשויות נוספות באזור השרון , כפר סבא לא תקבל את התכנית במתכונתה הנוכחית, ותילחם על שינויה. ראש העיר רפי סער, בשותפות עם דרום השרון ורשויות נוספות גיבשו תכנית אלטרנטיבית למיקום הדפו, הרחק משכונות מגורים ובמיקום שיאפשר פיתוח נרחב הן של המגזר הערבי והן של יישובי השומרון.

ראש העיר רפי סער: ״כפר סבא היא העיר הטובה ביותר בישראל למגורים, הביקוש הרב להתיישב בעיר מחייב אותנו להגדיל את היצע המגורים בכפר סבא לצד המשך פיתוח וקידום תשתיות איכותיות. אני נחוש לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותי, להבטיח את האינטרס של תושבי כפר סבא – אם זה בפיתוח אפיקי הכנסה חדשים לעיר, קידום בניית יח״ד חדשות, ושדרוג התשתיות שסבלו מהזנחה ארוכת שנים. שרת הפנים איילת שקד היא שרה יוזמת וקשובה. היא הביעה נכונות לפעול בשיתוף פעולה עמנו ולסייע בקידום העיר כפר סבא, אני מודה לה על כך ובטוח כי יחד נקדם עשייה משמעותית למען העיר״.

תגובות