כפר סבא חוגגת סוכות בהופעה של דודו אהרון ומתחמי אוכל ססגוניים

פסטיבל האוכל של כפר סבא יוצא לדרך בפעם השנייה בפארק כפר סבא, בחול המועד סוכות.

הפסטיבל יתקיים בתאריך ה-22.09 החל מהשעה 19:00. בתכנית: מתחם בירות, משאיות מזון והופעה מקפיצה של הזמר דודו אהרון.

פסטיבל האוכל יכלול לראשונה בכפר סבא מנות כשרות, זאת על מנת לאפשר גם לשומרי המסורת תושבי העיר ליהנות מחגיגת התרבות של סוכות. בפסטיבל ניתן יהיה למצוא כ-11 פוד טראקס (משאיות אוכל) שיגישו שלל מנות ומשקאות וכן מתחם Beer Garden ענק. בשיא האירוע יעלה לבמת הפארק המוזיקאי דודו אהרון, להופעה חיה מקפיצה במיוחד. הפסטיבל יתקיים בשיתוף במות הפיס, המשרד לתרבות תורנית ומשרד החינוך.

רפי סער, ראש העיר: “תקופת החגים היא הזדמנות נהדרת לבילוי משפחתי איכותי יחד. השנה הקפדנו לייצר פסטיבל אוכל שיאפשר גם לשומרי המסורת ליהנות משלל המטעמים המחכים לכם במשאיות ובדוכני הפסטיבל. אני מזמין את כלל תושבות ותושבי כפר סבא לחגוג יחד איתנו את חג הסוכות באוויר הפתוח, עם מוזיקה משמחת והרבה מאוד משפחה וחברים אהובים”

סגן ומ”מ ראש העיר, עו”ד איתן צנעני: “פסטיבל האוכל הוא חגיגה של ממש, המתקיימת בהתאם לכל ההנחיות ומנגישה את האירועים העירוניים לכלל הציבור הכפר הסבאי, ביניהם שומרי הכשרות. אני מודה לכל השותפים להפקה המדהימה הזו שתשאיר טעם של עוד אצל כולנו, ומאחל שנה טובה לכל תושבי כפר סבא ובית ישראל”.

אמיר קולמן, חבר מועצת העיר, מחזיק תיק “קהילה”, צעירים ונוער“: אנחנו שמחים לקיים גם השנה את פסטיבל האוכל הגדול של כפר סבא. הופעה של הזמר דודו אהרון בצד דוכני אוכל כשרים, בהשגחת הרבנות המקומית. נמשיך לחתור לקיים שגרה של אירועים, למען כל תושבי העיר, גם אם בצל הקורונה ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. מאחל שנה טובה, חתימה טובה וחג שמח לכל תושבי כפר סבא״.

הכניסה לפסטיבל חופשית ומונגשת לאנשים עם מוגבלויות. כמו כן, הכניסה לפסטיבל תהיה בהתאם להנחיות התו הירוק. ילדים/ות מתחת לגיל 18 מחויבים בליווי מבוגר.

תגובות