תורידו לחץ: הכל על חברת ניהול ועד הבית

איך שומרים על ניקיון בבניינים משותפים? למי פונים כשהמעלית מתקלקלת או כשנשבר המעקה בגרם המדרגות? בעבר, העול היה נופל על ועד הבית שהיה מורכב מבעלי דירות בבניין. כיום המצב מעט שונה, אמנם וועדי הבתים עדיין קיימים אבל ההבנה שמדובר בכאב ראש, הביאה לכך שרבים פונים לשירותיה של חברת ניהול ועד הבית שתיקח על עצמה את הטיפול בכל הנושאים הללו. 

ניהול ועד הבית – אתם תדאגו למשפחה, אנחנו נדאג למבנה

כשפונים לחברת ניהול ועד הבית בעצם נוצר מצב אידאלי שבו הדיירים לא צריכים להתעסק עם טיפול בתקלות בזמן יום עבודה או בזמן מנוחה בבית, אלא רק ביצירת קשר מידי פעם עם החברה. זהו רק אחד מהיתרונות הנפלאים שזוכים להם כשנעזרים בחברת ניהול חיצונית:

  • מקצוענים – חברות ניהול ותחזוקה מעסיקות אנשי מקצוע שמכירים היטב את המערכות השונות במבנה וכיצד לטפל בהן גם אם מדובר בתקלה נדירה יחסית. כך, ועד הבית לא יצטרך להטריח את עצמו לחפש אנשי מקצוע מחברות שונות בכל פעם שנוצרת תקלה במערכת שונה במבנה.
  • חסכון בזמן – כשפונים לחברה חיצונית, נציגי הדיירים שעד כה היו מטפלים בבעיות הללו, משוחררים לשגרת יומם בלי להעביר שעות בביצוע סקרי שוק ובחיפושים אחר אנשי מקצוע בהתאם לתקלה החדשה שצצה, מגביית דמי ועד הבית ובעיסוקים נוספים הגוזלים אנרגיה וזמן רבים. יתרון נוסף הוא שחברת ניהול לרוב מבצעת את התיקונים והפעילויות בשעות היום, כך שהדיירים נמצאים בעבודה ולא יסבלו מרעשים והפרעות. 
  • אובייקטיביות – מכיוון שמדובר בגוף שלישי שלא מתגורר במבנה עצמו, מורגשת איכות גבוהה יותר בשמירה על ניקיון וגבייה בזמן למשל. ועד בית חיצוני הוא אובייקטיבי כך שקל לו יותר לפנות ולהעיר לדיירים במידת הצורך מבלי לחשוש לסכסוכים או טינה.
  • תגובה מהירה – בשל העובדה שכל בעלי המקצוע השונים מגיעים מאותה חברה, גם זמן התגובה לתקלות השונות מתקצר מאוד. מוקד טלפוני זמין ועובדי תחזוקה מקצועיים ייתנו מענה לכל מבנה תוך זמן קצר.
  • יחסי עובד מעביד – כשועד הבית הוא זה שאחראי על הנקיונות וטיפול בתקלות, נוצרים יחסי עובד מעביד בינו ובין אנשי המקצוע שיזמין לטיפולים ותיקונים במבנה. חברה חיצונית בידיה יופקד ניהול ועד הבית לא תנהל יחסי עובד-מעביד עם ועד הבית, מה שמשחרר את הועד מהיותו מעסיק, עם כל המשתמע מכך. 

אחזקה בראש שקט 

ניהול ועד הבית הוא משימה לא פשוטה הדורשת הרבה מאוד התעסקות בגבייה, תקשורת עם חברות שונות העוסקות בגינון, חשמל, מים, ניקיון ועוד. לא תמיד לדיירים המשמשים כנציגים של ועד הבית, באמת יש זמן לבצע את תפקידם במאת האחוזים, והפתרון הוא למצוא חברת ניהול ועד בית מקצועית ואמינה שתיקח על עצמה את המשימה. בדרך זו, כל השירותים שהבניין זקוק להם יימצאו במקום אחד ויינתנו על ידי אנשי מקצוע מומחים. אז למה אתם מחכים?!

תגובות