זוכה כפר סבאית בתחרות כתיבה ארצית קיבלה תעודת הוקרה מראש העיר

שקד ורשבסקי (8) תושבת העיר, זכתה בתחרות כתיבה ארצית לילדי כיתות ג’-ו’ עם יצירתה “מה זה שם בלבד ים?”. שקד, תלמידת כיתה ד’ בבית ספר גורדון ובמרכז יש”י למחוננים, היא בין 73 הסופרים הצעירים שזכו השנה בתחרות הארצית, מתוך 5,000 יצירות שונות. היצירות המתמודדות בתחרות הן שירים או סיפורים עד 200 מילה.

לזוכים בתחרות הכתיבה ע”ש ריקה ברקוביץ’ ז”ל, מוענקת תעודת הצטיינות וכן יצירותיהם מתפרסמות בספר היוצרים, אשר מוענק לתלמידים הזוכים ולבתי הספר בהם לומדים, וכן מפורסם בחלק מהספריות השונות ברחבי הארץ. התחרות לשנת תשפ”א התקיימה זו השנה ה-17, כאשר מס’ הזוכים כגיל מדינת ישראל. באופן מסורתי מתווסף מידי שנה זוכה נוסף לתחרות

תחרות הכתיבה אשר נערכת בשיתוף בתי הספר ברחבי הארץ, כוללת תהליך שיפוט מוקפד בידי ועדת שופטים, בניהולו של הסופר אלירן דיין. השנה לקחו חלק בשיפוט: אירית ויסמן, שושנה וייג, אושרה יצחקי, יהודית מליק שירן, זוהר אביב, רמי שיר ועוד.

רפי סער, ראש העיר העניק לסופרת הצעירה, שקד ורשבסקי תעודת הוקרה על זכייתה בתחרות הארצית, ואמר: “תחרויות כתיבה מטרתן לעודד יצירתיות, מימוש פוטנציאל ומתן דרור לכשרון הכתיבה החבוי ברבים מילדי וילדות ישראל. היצירה שלך אינה רק יצירתית ומעניינת לקריאה, כי אם מתכתבת עם אחד הערכים החשובים ביותר לקהילת כפר סבא – ערכי הסביבה והקיימות. כפר סבא כולה גאה בך שקד, ואנו בטוחים כי נזכה לשמוע עוד רבות על הצלחותיך גם בהמשך דרכך”.

אשתקד הייתה זו אחותה הגדולה של שקד שזכתה בתחרות הכתיבה הארצית.

תגובות