קצינת הדרכה וקצינת מבצעים מיוחדים, סגן דניאל ינוב

הכירו את קצינת ההדרכה וקצינת מבצעים מיוחדים בחטיבה 300, סגן דניאל ינוב מהוד השרון מצטיינת מח״ט עוצבת ברעם שבגבול לבנון לכבוד החגים.

דניאל שמשרתת בחטיבה בתור קצינת הדרכה וקצינת מבצעים מיוחדים מתעסקת בעשייה השוטפת של החטיבה, מילואים אימונים, לוגיסטיקה וכל מה שצריך לדאוג לו בהסתכלות קדימה, דואגת לתכנון המקדים ובתפקידה השני מנהלת מבצעית מיוחדים שקורים בגזרה

דניאל למדה בתיכון הדרים שבהוד השרון ומכיתה ו׳ התעסקה בספורט, דניאל הייתה מתעמלת האתלטיקה ריצות קצרות ובכיתה י״א כאשר הייתה צריכה להכריע בין שירות צבאי רגיל למסלול של ספורטאי מצטיין בחרה לשרת כמו כולם והתגייסה לתפקיד סמב”צית בפיקוד הצפון, לאחר 10 חודשים יצאה דניאל לקורס קצינים ולאחר מכן שובצה בתור קמב”צית בבית הספר לקומנדו.

לפני חצי שנה הגיעה דניאל לחטיבה 300 – עוצבת ברעם וכבר מקבלת מצטיינת על עבודתה המסורה דניאל מסרה״ אני לא חושבת שאני עושה משהו שונה אלא אופן העשייה, חשוב בעיני לדעת לעבוד בחיוביות, בחיוך, לדעת להביא דברים חדשים ולאתגר את עצמינו כל הזמן. תמיד הייתה לי תמיכה וערכים מהבית שדחפו אותי להיות מי שאני היום, מי שאני בתור מפקדת, קצינה, חיילת בצה״ל, זה בזכות המשפחה שלי והסביבה שעוטפת אותי״.

נאחל לך כל הכבוד והרבה הצלחה בהמשך!

תגובות