מצטיין השנה, תושב כפר סבא: סמל מיכאל סנדקובסקי, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים

הכירו את סמל מיכאל סנדקובסקי, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים ומצטיין מפקד חטיבת הצנחנים, אלוף-משנה יובל גז לרגל ראש השנה.

מיכאל בן 21, תושב כפר סבא. מיכאל השתתף מכיתה ד’ עד יא’ בתנועת הנוער ‘בני עקיבא’ ובשנתיים האחרונות היה בצוות נחשון שזהו צוות האחראי על כל הפעילויות של הסניף.
למד בבית ספר ותיכון ‘תורה ומדע’

 

מיכאל התגייס לחטיבת הצנחנים במרץ 20, לאחר הכשרה של כ-8 חודשים הורידו את מיכאל מלוחמה למחלקת הלוגיסטיקה של הגדוד למשך ארבעה חודשים. במרץ האחרון, מיכאל חזר לצוותו כלוחם.

 

מיכאל משתף על אירוע משמעותי שזכור לו מהשירות עד כה הוא סיפר על הרגע בו הורידו אותו מלוחמה. מספר כי בתור חייל בהכשרה הוא לא היה מספיק טוב, ויתר לעצמו לעתים קרובות ולא היה ממש מחובר לצוותו. כשירד למפקדה, מפקדו הסביר לו שזה הרגע להוכיח את עצמו על מנת לחזור לצוות. באותו הרגע, מיכאל החליט שהוא לוקח את עצמו בידיים ושבכל מחיר הוא מוכן לחזור להיות לוחם בגדוד. משתף אותנו כי מתקופתו במפקדה למד להעריך את כל תומכי הלחימה שמחזיקים גדוד מבצעי מאחורי הקלעים.

״אני מתרגש ושמח לקבל הצטיינות, אף פעם לא כיוונתי להיות מצטיין, אני גם בטוח שלא הייתי החייל הכי טוב בצוות. אבל נתתי את כל כולי ועשיתי שינוי, ואני מרגיש שמעריכים את זה. זה בהחלט נותן כוח ורצון להיות הכי טוב שאפשר.״

מיכאל אנחנו גאים בך!

תגובות