מדריך לבחירת שרשרת עם תליון יהלום יוקרתי

תכשיטים גדולים או קטנים מציגים לעולם את האישיות, באמצעות הרחבת המאפיינים האישיים, הצגת מצב הרוח, והמעמד החברתי, וזה נכון גם במקרה של שרשרת עם תליון יהלום. תליוני יהלומים זמינים במגוון מסגרות וסגנונות עיצוב, ולכל אחד מהם יש את המאפיינים שלו. 

הם תמיד אופנתיים, ומעוצבים בסגנונות נועזים, שמרניים או קלאסיים, כך שתוכלו למצוא כל סגנון עיצוב שמועדף עליהם.

שרשרת עם תליון יהלום סוליטר

ברוב המקרים, יהלום סוליטר זמין בעיצוב עגול, לב, חיתוך כרית או באשר, אבל הוא זמין גם בעיצוב בהתאמה אישית, כשהוא תלוי על השרשרת לבד. הוא מוגדר במסגרת ארבעה שיני אחיזה באופן שניתן להעברה משרשרת לשרשרת, או להגדרה בשילוב ישיר בשרשרת אחת.

שרשרת עם תליון יהלום מעוצבת בגימור מושלם, צנוע וקלאסי על שרשרת זהב פשוטה שמוסיפה מיקוד שמדגיש את יופיו של התליון, ומשלים את סגנון הלבוש של האישה העונדת אותה ואת אישיותה.

שרשרת תליון הילה

אם תליון סוליטר מעוצב בסגנון צנוע, תליון הילה מעוצב בראוותנות מבלי לשדר מראה מוגזם. שרשרת עם תליון יהלום בעיצוב זה דומה לתליון סוליטר אבל מוקפת ביהלומים קטנים שממסגרים את האבן המרכזית. הילה זו של יהלומים קטנים יותר משפרת את זוהר האבן המרכזית ומעניקה אפקט כולל מרהיב לתליון.

תליוני הילה מעוצבים בדגמים מרהיבים יותר מתליונים אחרים, אבל הם אינם מוגזמים מדי ומספקים לכן את ההזדמנות לבחור יהלומים בצבעים שונים להשגת השפעה יוצאת דופן. ניתן למצוא גם שרשרת עם תליון יהלום בעיצוב הילה שמכיל יותר מאבן מרכזית אחת. 

בשילוב עם יהלומים צבעוניים, שהם כה נדירים וקשים לאיתור, יתכן שהאבנים לעיצוב התליון יהיו בגדלים שונים. יחד עם זאת, מעצבים בחנות תכשיטים יחברו אותם רק כל עוד יש זרימה והמראה עדיין מעולה.

שרשרת עם תליון יהלום יחיד בעיצוב טיפה

שרשרת עם תליון יהלום יחיד מעטר שרשרת ארוכה, ומעוצב עם יהלום אחד שמשתלשל בצורת טיפה או בצורת אגס. האבן המרכזית עשויה להיות מוקפת הילה של ערכת יהלומים קטנה יותר, או שהשרשרת יכולה להיות מעוצבת עם יהלום אחד מרשים.

תליוני יהלום טיפה בודדים מושכים את תשומת הלב לאזור בו התליון מונח, ומאפשרים סגנון עיצוב הרפתקני בענידת תכשיטים. סגנון עיצוב בולט יותר מיהלום יחיד הוא עיצוב שרשרת עם תליון יהלום בשיבוץ יהלומים מרובים. 

תליון עם יהלומים מרובים בעיצוב טיפה זמין במגוון עיצובים

סגנון עיצוב של שרשרת עם תליון יהלום טיפה, מורכב על שרשרת ארוכה בהתאם לגודל האבנים שמקיפות יהלום מרכזי אחד, או כמה יהלומים מרכזיים, שזמינים בגדלים זהים, שיטות חיתוך אחידות ובאותם צבעים, אבל גם מאפיינים אלו עשויים להשתנות בהתאם לעיצוב.

תליוני יהלומי טיפה מרובים מוסיפים נופך עיצוב מרשים יותר מיהלום יחיד, וכשהם מורכבים על שרשראות ארוכות שמכילות יותר יהלומים, הם מספקים אפשרויות רחבות יותר לביטוי עצמי.

תגובות