טיפולי שיניים

אחת השאלות השכיחות ביותר שעולות במהלך טיפולי שיניים שונים נוגעת לסיכויי ההצלחה של הטיפול. התשובה לשאלה זו מורכבת משני פרמטרים: האחד הוא בחירה נכונה של מרפאת ורופא שיניים מקצועיים ובעלי ניסיון ומומחיות והשני הינו שההצלחה תלויה במטופל לא פחות ממה שהיא תלויה ברופא. טיפולי שיניים מורכבים ומקיפים דוגמת שיקום הפה, השתלות שיניים, הרכבה של כתרים, טיפול שורש וכו’ הינם טיפולים תהליכיים שדורשים זמן, מיומנות  ומקצועיות מצדו של רופא השיניים, אך לא פחות מכך, גם שיתוף פעולה מצדו של המטופל. טיפול שיניים איכותי ומוצלח הינו בעל זיקה ישירה לתחזוקה נכונה ולשמירה על היגיינת פה של המטופל וכן לעקביות של המטופל ביישום הוראות הרופא לאחר גמר הטיפול. טיפולי שיניים כיום מבוצעים בשיטות מתקדמות ובאמצעות טכנולוגיות ומכשור חדשניים ויעילים המאפשרים להגיע לתוצאות מעולות.

 פרמטרים חשובים להצלחה של טיפולי שיניים

ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר הינה להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה עם רופא שיניים מומחה וחשוב שלא להתעכב ולדחות את מועד הפגישה, שכן כל דחייה עלולה להחמיר את הנזק שכבר נגרם לכם.  היבט חשוב נוסף הוא הגעה לביקורות השוטפות לאחר גמר הטיפול, שכן עם סיום הטיפול או סדרת הטיפולים, ישנם מי שנוטים לחשוב שתם התהליך, אך טעות בידם. בעיות שונות עלולות להיווצר ולהתעורר וכך גם שינויים  שונים המתרחשים בחלל הפה. ללא הקפדה על ביקורת שוטפת לאחר סיום הטיפול והקפדה על ההוראות שסיפק לכם הרופא, לא יהיה ניתן לאתר בעיות שצצות ולספק להן מענה אפקטיבי בזמן. חשוב לזכור שטיפולים מונעים הינם זולים יותר, בדרך כלל, ויכולים למנוע עוגמת נפש וסבל רב, לכן חשוב שתקדימו תרופה למכה. 

טיפולי שיניים מקיפים מידי מומחים

  • שיקום הפה והשתלות שיניים למי שסובל מאוסטאופורוזיס שהינה מחלה שגורמת לעצמות להיות חלשות ושבריריות. המחלה נפוצה בקרב נשים יותר מאשר אצל גברים ומדובר במחלה כרונית הרסנית שגורמת לנזקים חמורים לעצמות הגוף, בהן עצם הלסת וכזו שיש לה השפעה גם על תפקודי גוף אחרים. הטיפול כולל השתלה של שתלים דנטליים או השתלת עצם וזאת במטרה להשיב את הלסת, החניכיים והשיניים למצב תפקודי נורמלי ותקין. 
  • טיפולי אסתטיקה דנטלית – במהלך העשורים האחרונים, התפתחו טיפולי אסתטיקה דנטלית בצורה משמעותית וכיום ניתן לבצע מגוון טיפולים חדשניים המאפשרים להשיב לשיניים את המראה המושלם שלהן וכל זאת בקלות וללא כאב. מערך הטיפולים בתחום האסתטיקה הדנטלית שניתן באופן נכון ומבוקר, מאפשר לתקן שלל בעיות ופגמים, עיוותים מולדים, פגיעות ונזקים בשן, התקנת שתלים וכן לבצע עוד פעולות וטיפולים אסתטיים שגרתיים.

מומחים בשיקום הפה ואסתטיקה דנטלית – מרפאת שיניים מובילה ומקצועית

קליניקת בי אסתטיק הינה מרפאת שיניים ואסתטיקה וותיקה ומובילה שנוסדה בשנת 2013 ע”י הד”ר גבריאל דזן. המרפאה מציעה מגוון טיפולי שיניים בשיטות וטכניקות מתקדמות המבוצעים על ידי טובי הרופאים והמומחים בתחום רפואת השיניים בישראל.  בקליניקה שלנו תוכלו לבצע טיפולי אסתטיקה  חדשניים, איכותיים ויעילים שישיבו לכם את החיוך לפנים. 

תגובות