גאווה לכפר סבא המובילה בשרון : 90% זכאות לבגרות בכפר סבא
גאווה לכפר סבא המובילה בשרון : 90% זכאות לבגרות בכפר סבא.
לאחר שנים רבות – חזרה למובילה בשרון: נתוני משרד החינוך חושפים נתוני הזכאות לבגרות לשנת תש״ף. הנתונים מעידים בין היתר כי כפר סבא היא העיר היחידה בשרון שהביאה לזינוק מרשים בזכאות לבגרויות.
עפ״י הנתונים, מבחינת אחוזי הזכאות לבגרות לשנת תש״ף (כולל החינוך המיוחד):
כפר סבא עומדת על 90%, רעננה על 87.2%, הוד השרון 89.8%
והרצליה 89.9%.
לעומת זאת, בשנת תשע״ט עמדה כפר סבא על 83.9% – עלייה של 6.1% זכאים לבגרות, בשנת תשע״ח על 84.6% – עליה של 6.4% ובתשע״ז על 80.7%- עליה נוספת של 3.9%.
בשנת תשע״ט נתוני הזכאות בערי השרון עמדו על הרצליה: 88.4%, רעננה: 87.7%, הוד השרון: 85.9%
בנוסף, מבחינת נתוני המצטיינים רושמת כפר סבא עלייה נוספת: בשנת תש״ף אחוז המצטיינים עמד על 18.4%, בתשע״ח על 12.2% ובתשע״ז על 11.5%.
בנוסף, שומרת כפר סבא על מעמדה כעיר מובילה בחינוך לעומת ערי השרון באשר לנתוני הנשירה.
בעוד בכפר סבא אחוז הנשירה עומר על 0.2% בלבד ברעננה על 0.6%, בהוד השרון על 0.5%
ובהרצליה על 0.4%. מציאות זו היא הודות למדיניות עירונית למקסימום הכלה ויצירת מעטפת תומכת לתלמיד ומשפחתו, במטרה למנוע ככל הניתן את נשירת התלמיד ממערכת החינוך.
רפי סער, ראש העיר: ״כפר סבא ממשיכה להוביל בחינוך מבין ערי השרון, ומזנקת בצעדי ענק מידי שנה. מערכת החינוך המשובחת שלנו מוכיחה הישגים מרשימים ומלאי גאווה הן בזכאות לבגרות, הן בהצטיינות והן באחוזי הנשירה הנמוכים. אנו העיר היחידה בשרון ששומרת על רצף עלייה מרשים ביותר בנתוני הזכאות והצטיינות – מגמה שרק תמשיך גם בשנים הבאות הודות להון האנושי האיכות, ניהול בלתי מתפשר ולתלמידי כפר סבא שמסבים לנו גאווה גדולה״.
אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: ״מערכת החינוך שלנו מוכיחה פעם נוספת יכולות מרשימות ביותר ואני גאה בכל אחת ואחד מתלמידנו וצוותי החינוך. נמשיך להוביל את המורים והתלמידים לעבר הישגים נוספים חדשים ולהזניק את מערכת החינוך העירונית לראש רשימת הזכאות הארצית. אני מבקשת להודות להנהלת בתי הספר, המורים, קהילת ההורים והתלמידים הנפלאים שלנו שיחד פועלים בשיתוף פעולה יוצא דופן ומעורר השראה לאורך כל השנה״.
אין תיאור זמין לתמונה.

תגובות