כל מה שצריך לדעת על בתי בובות ולא העזתם לשאול

בית בובות הינו בעצם בית מיניאטורי שנועד לילדים, הבית הוא ללא חזית, כך שניתן לראות את כל הבית מבפנים, לכל חדר שלוש קירות כך שהילדים יכולים לשחק בו ולהזיז את הריהוט והבובות בבית באופן חופשי. יש מגוון גדול של בתי בובות אך צריך לדעת כי רובם עשויים פלסטיק או עץ.

 

כיצד תבחרו בית בובות מתאים לילדיכם?

בתחילה, חשוב כי תדעו באיזה גודל של בית בובות אתם חושקים, היכן הוא יאוחסן ומה התקציב שלכם לבית בובות, מפני שזהו עולם שלם שנע בין מגוון גדול של מחירים ואיכויות שונות. לכן, לפני שאתם רוכשים אנו ממליצים לכם למדוד את האזור בבית בו תרצו לשים את הבית בובות החדש שלכם.

לאחר מכן צריך לבדוק האם בית הבובות מגיע כיחידה אחת שלמה אחת או שמגיע בחלקים נפרדים ומתפרקים, כך תוכלו להחליט האם אתם רוצים אותו במקום קבוע או שתרצו להתנייד איתו ממקום למקום ולשנות מיקומים בבית.

 

כיצד נבחר בית בובות לילדינורכישה מושכלת

בשוק הישראלי ניתן למצא יש המון דגמים של בתי בובות לילדים. לכן, כדאי חשוב לעשות רכישה מושכלת. בתחילה, תכננו את התקציב שלכם, מפני שבתי בובות מגיעים במגוון גדול של מחירים ואיכויות. לדוגמא בית בובות ברבי ענק הינו מוצר המחזיק לאורך שנים ולכן כדאי לקחת בחשבון שהוא יוכל לשמש ילדים נוספים במשפחה או חברים. לכן, אנו ממליצים להשקיע בבית בובות איכותי שיישאר לאורך זמן ובעתיד הלא רחוק ילדים נוספים יוכלו להשתמש בו. 

בנוסף לכך, חשוב להבין הוא למי מיועד הבית בובות? האם לבנים או לבנות? כמה ילדים ישתמשו בו? האם זה ישמש גן ילדים או מסגרת אחרת של קבוצת ילדים? מתוך שאלות שכאלה ניתן להבין את תחביבי הילדים, מה הם אוהבים ומה האביזרים השונים שתצטרכו לרכוש לבית הבובות. למשל: כיסאות למרפסת, מטבח מאובזר, סוגי הבובות שיגורו שם, בריכה לילדים ועוד.

מגוון גדול של בתי בובות לילדים 

יש סוגים שונים וסגנונות שונים של בתי בובות, לדוגמא: ניתן לרכוש בתי בובות מעוצבים מעץ או מפלסטיק, יש כאלה שמגיעים עם מגוון גדול של אביזרים בתוכם ויש כאלה שמגיעים ללא אביזרים כלל, יש כאלה שנראים כמו בית אמריקאי טיפוסי עם גינה ובעלי חיים סביב ויש כאלה שיגיעו מסוגננים ומעוצבים כאילו אתם בבית של פריס הילטון, כמו בית בובות ברבי. יש עוד המון סגנונות, לכן חשוב להבין לפני שרוכשים למי רוכשים ומה התחביבים שלו וכך להתאים את בית הבובות ספציפית אליו. 

בתי בובות מכילים בתוכם המון חלקים ואביזרים שונים, גם קטנים וגם גדולים, כך שאם אתם חוששים מחלקים קטנים כדאי לקחת זאת בחשבון.

השלב הבא הוא לבחור את הנושא שבו מתעסק בית הבובות. את זה כמובן יהיה ניתן לדעת רק על פי העדפות הילד שלכם ספציפית.

  

כמה זה עולה בית בובות?

התענוג יעלה לכם ההורים עבור בית בובות סטנדרטי בסביבות בין 300-2000 ₪. המחיר נקבע על פי גודל בית הבובות, החומר ממנו עשוי, כמות החלקים שמממנו הוא מורכב ועוד. חשוב להבין כי תמיד ניתן למצוא בתי בובות במחירים זולים יותר, לכן התאימו עבור ילדיכם את בית הבובות המושלם עבורם מבלי לקפוץ מעל הפופיק, לא מבחינת התקציב ולא מבחינת גודל בית הבובות. חשוב לדעת כי תמיד תוכלו להוסיף אביזרים וחפצים נוספים, ככה שלא צריך לקנות הכול כבר מהתחלה.

תגובות