“אני נרגש להזמין אתכם לערב בלתי נשכח שכולו עוצמה ונשמה אחת גדולה”

מאת: אירית מרק

ליאל עמר, צעיר מלא קסם וערכי מכפר סבא, נפצע בגיל 19 מירי בעמוד השידרה, זאת על רקע בחירות שגויות שעשה בעברו בחיים. בחירות אלו, לימדו אותו את משמעות החיים. לאחר שנפצע קשה מהירי, הרופאים אמרו לו שהוא לא יחיה, שיש סיכוי גדול שזה הרגעים האחרונים שלו בעולם. לאחר טיפול אוהב של אתי, אמו שלא זזה ממיטתו, תמכה ועודדה אותו, וכמובן טיפול רפואי, ליאל ניצל בנס

לאחר המקרה, החליט ליאל להחזיר קצת טוב לעולם ולספר על הנס שקרה לו ומה עבר שהביא אותו לשם. ליאל, מעביר הרצאות, שיחות אישיות ומצליח להוציא אנשים מהמקום הפחות טוב בחיים למקום שלם וטוב, להגשמת הייעוד שלהם
לאחר ההרצאות, הביתיות עד כה, קהל הנוכחים מריע ומתמלא תחושת שליחות וחיוביות להעביר את זה הלאה ולעזור לאחרים הנמצאים בחושך.

לקראת סוף חודש אוקטובר ליאל יעביר הרצאה מדהימה שהיא גם אירוע הבכורה שלו. בהרצאת הבכורה על בימת האודיטוריום בכפר סבא, יספר ליאל את כל סיפור חייו, תוך מתן כלים והשראה להמשך הדרך.

זו המלצה חמה לכל אחד ואחת כאן להגיע להרצאה לשעה וחצי של העצמה אישית וסיפור יוצא דופן אשר ייתן לכם פרופורציה וכלים לניצחון החיים.

ליאל עמר “אחרי הרבה עבודה, מחשבה, אומץ, זמן יקר ורצון ענק להיות שם אתכם באירוע יוצא דופן! הרגע הגדול הגיע! אני נרגש להזמין אותכם לערב בלתי נשכח שכולו עוצמה ונשמה אחת גדולה, ערב שבו כולנו נקום על הרגליים ונצא לדרך חדשה ומנצחת! אני כל כך מתרגש שזה קורה אין לכם מושג כמה. מי שמכיר אותי יודע שאני לא עושה דברים על הדרך, אלא אני עושה אותם על הצד הטוב ביותר, אז אל תפספסו את זה ! אני מחכה לכם כבר שם, על הבמה בידיים פתוחות עם הרבה אהבה!
26.10 | 19:00 | אודיטוריום בית ספיר | ״לקום על הרגליים״
נתראה שם משפחה יקרה שלי, הולך להיות מ ט ו ר ף .

לבחירת מקומות ורכישת כרטיסים לחצו כאן או בטלפון 6775* שלוחה 1 *מספר המקומות מוגבל * אז היכנסו עכשיו ותשמרו מקום

תגובות