לטייל ולעבוד בנחת בעולם

דרכונים זרים היו תמיד משאת נפש של ישראלים רבים, במיוחד ממדינות אירופיות שלא דורשות בדיקות כמו שישראלים זקוקים להן. לכן, הביקוש הגובר להוצאת אזרחות נוספת הופכת גם דרכון רומני לפופולרי מאוד. השימושיות והפרקטיות שלו יכולות לעזור לכל מי שיש לו תכניות רבות לצאת מישראל, לטייל בעולם ולשלב את זה עם עבודה בחו”ל, בעיקר באירופה. אצל ישראלים רבים הנטייה בשנים האחרונות היא להרשות לעצמם להגשים חלום ולא להישאר פה בהכרח, אלא להיות חופשיים יותר ולעשות רילוקיישן. אירופה היא מקום הרבה יותר נוח ממקומות אחרים, כמובן, אבל גם במדינות שבהן מכבדים דרכון של האיחוד האירופי שמחים לקבל ישראלים רציניים שמשקיעים ומוכיחים שטוב להם להשתלב בחברה הזרה.

למה כדאי להוציא דרכון רומני?

אם אתם מאלה שהבינו שאסור יותר לחכות עם התכניות שלכם לחיות בחו”ל, הגיע הזמן להוציא לפועל את הצעדים הנדרשים לכך. בשלב ראשון, חובה למצוא אזרחות זרה שאתם זכאים לה. היא יכולה להעביר אתכם בקלות ממעמד של ישראלי מוגבל בשהות לישראלי שיש לו גם אזרחות מקומית שמסייעת לו. בדיוק בגלל זה הוצאת אזרחות רומנית הפכה להיות כל כך פופולרית ואתם יכולים להתחיל להניע את המסלול הזה בקלות. בשביל זה, כל מה שצריך הוא להגיש את הטפסים המתאימים ולמצוא את המסמכים שנדרשים לכם ולתת לעורך דין טוב לעשות למענכם את העבודה.

למה להיעזר בעורך דין מתמחה באזרחות רומנית?

ריבוי הגשת הבקשות לאזרחות זרה גורם לכל ממסד להתייחס בחשדנות לבקשות שאינן מוגשות כראוי, חסרות מסמכים או אינן מקצועיות. הבקשות האלה יחכו לתורן לאחר שיטפלו בכל מי שהוגש כראוי, והזמן שיעבור לא יסייע לכם לקצר את ההליכים. חשוב לעשות את זה נכון, להיעזר בשירותי עורך דין שזוכה לאמינות רבה ונחשב מקצועי ואחראי ולכן גם בשגרירות הרומנית ובמשרד הפנים הרומני ייתנו לו יותר סיכוי להישמע. הלקוחות של עורכי דין כאלה זוכים ליותר קשב לא משום שיש כאן משהו חשוד, אלא משום שהם מבטיחים הליכים מקצועיים ויחס של כבוד גם לממסד הרומני שצריך לאשר בקשה כזאת לאזרחות. במילים אחרות, אם תכבדו את ההליכים בהגשה נכונה של מסמכים ובעבודה אמינה, אין סיבה שלא יתייחסו אליכם בהתאם ובאהדה.

מה אפשר לעשות עם אזרחות רומנית?

אזרחות רומנית חוסכת מכם את הנדודים באירופה, במיוחד אם החלטתם לנדוד עם המשפחה ולא קל לנתק אותה בכל 90 יום כדי לנדוד לעוד 90 יום במדינה שכנה. אם אתם רוצים שהילדים ילמדו בגן או בבית ספר ואתם תשתלבו בעבודה זה חשוב שגם תוכלו לנהל חיים יציבים במדינה שבה בחרתם לחיות, בין אם זו רומניה או בולגריה או אפילו יוון וקפריסין. בכל המדינות האלה מתייחסים טוב לבעלי אזרחות רומנית ולכן כדאי לעשות את זה כמו שצריך, כדי ליהנות מרילוקיישן שממצה את הפוטנציאל שלכם במלואו.

תגובות