תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד “סאלד” בכפר סבא התגייסו לקומנדו

בטקס חגיגי אשר נערך השבוע בעוצבת הקומנדו, ביחידות העוצבה ובמפקדת החטיבה. במסגרת תכנית ‘גדולים במדים’ של עמותת ‘יד לילד המיוחד’ בשיתוף JNF ארה״ב, השתתפו כ12 תלמידות ותלמידים מבית הספר ‘סאלד’ אשר קיבלו פטור משירותם הצבאי, ומתחילים את תהליך ההתנדבות במפקדת החטיבה של עוצבת הקומנדו. זאת במטרה להשתלב בצבא ובחברה הישראלית כשווים לבני גילם. בסופו של תהליך ההתנדבות רבים מהם מתגייסים לצה״ל כחיילים מן המניין

 

מדבריו של רב הנגד של עוצבת הקומנדו מוביל התוכנית, רנ״ג מ׳: ״כחלק מהתפקיד שלי נתנה לי הזכות לקחת חלק בפרויקט כזה, לאחר כמה פגישות עם העמותה וחשיבה הוצאנו אותו לפועל. מעבר לזכות, היה לנו חשוב להעביר את המסר לחיילי העוצבה לקבל את השונה והאחר בכל מצב, ושישרישו תרבות מקבלת גם הלאה. בטקס, כל מתנדב קיבל זוג מדים חדשים ודיסקית שם, היה אפשר לראות את ההתרגשות בעיניים, של המתנדבים – ושלנו. הרווח שלנו בעוצבה מהמתנדבים עצום. שאפו למנהלת בית הספר ורד בן דרור על יוזמה שגורמת ללב של כולנו להתפוצץ מהתרגשות וגאווה.”

 

דבריה של ורד בן דרור מנהלת בית ספר חנ”מ ‘סאלד’: כשמחה עלה לבמה לשאת דברים, הוא פרץ בבכי מהתרגשות ועדי, חברו פשוט חיבק אותו. אם היה רגע שלא השאיר אף עין יבשה באולם – זה הרגע️. ערבות הדדית, חברות אמת ואמפתיה מהלב. עדי ברוב רגישותו ידע להיות עבור שמחה ברגע של התרגשות️.

מאת אירית מרק

תגובות