מפגש שיתוף ציבור ראשון לפרויקט יוספטל יוצא לדרך

מפגש שיתוף ציבור ראשון לפרויקט התחדשות עירונית בשכונת יוספטל ייערך ביום א’ הקרוב (24.10). הכינוס החגיגי במעמד ראש העיר, רפי סער ייערך ב-17:00 בגן הבנים (רח’ דויד המלך 3), בהובלת מינהל ההנדסה ומינהלת התחדשות עירונית, וכן אגף קהילה וחברה.

האירוע הקהילתי ייערך על רקע פעילויות מהנות לכל המשפחה, כאשר בפתח הכנס יתקיימו פעילויות שונות לילדים במסגרת תחנות מהנות, ודברי ברכה בידי ראש העיר והצוות המקצועי. לאחר מכן, יינתן הסבר מפורט על תהליך פרויקט ההתחדשות העירונית, וייערך שיתוף ציבור בהצגת ניתוח המצב הקיים והסוגיות התכנוניות. שיתוף הציבור יבוא לידי ביטוי בין היתר באמצעות תחנות מידע ושולחנות עגולים, במסגרתם ירוכזו תובנות מתושבי השכונה על הצרכים ורצונותיהם בשטח, על מנת להביאם לידי ביטוי בשלב תכנון הפרויקט. במקביל לכך, תתקיים במקום הצגת ילדים “שכנים טובים” מאת תיאטרון קרן אור, לרווחת ילדי התושבים.

רפי סער, ראש העיר: “אנו בפתחו של השלב הראשוני בפרויקט ההתחדשות העירונית של שכונת יוספטל, ואני מזמין את התושבים להגיע ולהביע את השקפתם על עתיד השכונה, לקחת חלק משמעותי בעתיד השכונה והאזור כולו. באמצעות תכנית פינוי-הבינוי נייצר מרחב אחיד בין החדש למתחדש, נייצר מרחבים ירוקים חדשים, נרווח את שכונת יוספטל, נגדיל את היצע המגורים העירוני. שיתוף הציבור בפרויקט החדש הוא חלק משמעותי ביותר ואינטגרלי בתהליך, ולכן השתתפות התושבים והשמעת קולם הינה קריטית להצלחת התהליך”

 

סגן ומ”מ ראש העיר, עו”ד איתן צנעני ומחזיק תיק השכונות: “שכונת יוספטל הנה שכונה ותיקה מאוד ולנו יש את הכבוד להוביל פרויקט ענק של התחדשות וצמיחה וליצור מרחב אורבני חדיש המותאם למאה ה-21. עמדתם של תושבי השכונה חשובה מאוד לתהליך, ותסייע לנו להניע את הפרויקט באופן מיטבי. בנוסף, פרויקט הכינוס הקהילתי הוא הזדמנות חשובה עבור התושבים לפגוש את צוות התכנון והצוות המקצועי של העירייה, ולקחת חלק בפרויקט שישדרג את איכות חייהם”.

תגובות