הלך לעולמו דני רידר ממייסדי קרן המוזיקה ופסטיבל הנושפים

הלך לעולמו דני רידר ז”ל, ממייסדי קרן המוסיקה ומנצח הקונסרבטוריון. רידר, תושב כפר סבא, נפטר בגיל 81 ממחלה והותיר אישה, ילדים, נכדים ונין. רידר בעל ותק של כ-50 שנים בתחום המוזיקה, גידל דורות של נגנים, מוסיקאים ושוחרי מוסיקה. ממקימי קרן המוסיקה יחד עם ד”ר שמואל פרנקו, וכן ממקימי פסטיבל הנושפים כפר סבא. הוא לימד וניצח שנים רבות על תזמורת נוער ותזמורת ההורים בקונסרבטוריון. דני, פצוע מלחמת יום הכיפור שירת בחיל השריון כתותחן, ואף איבד את רגלו השמאלית במלחמה הקשה

רפי סער, ראש העיר: “כפר סבא נפרדת היום בצער כבד וכאב עמוק מאחת הדמויות הבולטות והמובילות בתחום התרבות והמוזיקה של כפר סבא. דני עיצב דורות של מוזיקאים צעירים, ושימש במשך עשרות שנים כמודל לחיקוי עבור רבים, הוא חינך את תלמידיו על פי ערכיו ועודד אותם לאימוץ כוח הרצון וכוח האמונה כדרך חיים. הוא הותיר חותם משמעותי בקרב תלמידים רבים. יהיה זכרו ברוך”.

עפר עין הבר, מנהל הקונסרבטוריון כפר סבא: “דני היה זה שקיבל אותי לעבודה לפני למעלה מ-30 שנה. מאז ועד יומו האחרון לא החסיר אף יום פעילות בקונסרבטוריון, גם כפנסיונר, היה מגיע ועובד עם התלמידים ותומך במנצחים הצעירים. היה מיסודות הפעילות הענפה של הקונסרבטוריון. רוחו איתנו לעד”.

הלווייתו תתקיים היום (א’), ה-31.10 בשעה 15:00 בבית העלמין פרדס חיים כפר סבא. שבעה תיערך ברח’ גאולה 4, דירה 3 כפר סבא

תגובות