כך תבחרו מתנת שחרור עם טעם של עוד

אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיי הצעירים בישראל, הוא השחרור מהצבא. אחרי מספר שנים (לעתים אפילו יותר מהנדרש), יוצא האדם אל האזרחות באופן רשמי כשהוא מצויד בניסיון עשיר, חוזק ויכולת הסתגלות. ברגע הזה, מתחילות להתגבש השאיפות לחיים הבוגרים, כשמצד שני רבים מוצאים עצמם נעצבים מעט על התקופה החווייתית והמיוחדת שהגיעה לסיומה. כדי להקל על המעבר לשלב הבא, נהוג להעניק מתנת שחרור לחברים הטובים שמשתחררים, שנתנו מאה אחוז מעצמם ליחידה ולמשימות השונות שהיא דורשת – גם לאות הוקרה על הכל וגם לאות הערכה על חברות ותקופה נהדרת.

 

מתנת שחרור יש לבחור לאחר מחשבה ותכנון

 

רבים יספרו שהשחרור הוא רגע מרגש אפילו יותר מהגיוס עצמו, שכן זו הפעם הראשונה שהם צועדים אל עבר עתיד ללא מסגרת, עתיד בו הם יקחו את עצמם בידיים ויהיו ברשות עצמם בלבד. אם כבר מתנת שחרור ההמלצה הטובה ביותר היא לבחור במתנה שתזכיר למשתחרר את השירות הצבאי, ועל הדרך גם תהיה שימושית ויעילה בהמשך. כדי לעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת עבור הבסטי שמשתחרר, אספנו כמה קווים מנחים:

 

  • מזכרת מתוקה מהשירות – הצבא הוא תקופה מלאה בחוויות בלתי נשכחות וחד פעמיות, שכנראה לא נחווה שוב בשום סיטואציה אחרת. בין אם לטובה ובין אם לרעה, אלו חוויות שילוו אותנו לשארית חיינו. כך, אחת ההמלצות היא להעניק למשתחררים מתנות שיזכירו להם רגעים טובים; מתנות הקשורות בבדיחות פרטיות עם היחידה, חוויות ייחודיות, אולי אפילו הערכה על הצלחה במבצע או משימה כלשהי.
  • מתנת שחרור מלאה במחשבה גם על העתיד – השחרור מהצבא והצעדים הראשונים באזרחות, הם תחילתם של החיים הבוגרים. כעת, על המשתחרר להתחיל לתכנן את העתיד שלהם בצורה הטובה ביותר, כשאחת הדרכים לסייע להם בזה היא להעניק להם מתנה שעולה בקנה אחד עם אותן תכניות. למשל ציוד לטיול הגדול, ציוד לבישול, ועוד. ניתן אף לחרוט על האלמנטים הללו בדיחות פרטיות ותמונות על מנת להפוך אותם לאישיים יותר, ולא רק יעילים!

 

איחלנו לחייל בהצלחה

 

מתנת שחרור עוזרת להפוך את השחרור לקליל יותר, למאורע משמח יותר עבור כל הצדדים שצריכים להפרד אחרי כל כך הרבה זמן ביחד. השירות הצבאי הוא מפחיד ומרגש, אבל מהר מאוד אנחנו מגלים שהמעבר לאזרחות מרגש ומפחיד אפילו יותר. אצל nios תמצאו מגוון רעיונות למתנות מקוריות ונהדרות לגיוס והשחרור מהצבא, באיכות גבוהה ועם אפשרות להפוך אותן לאישיות יותר; עם חריטה איכותית בטכנולוגיה מתקדמת, תוכלו להטביע את חותמכם על הבוצ’ר, הארנק ואפילו על סכין מצוינת שתשרת את החבר הכי טוב שלכם, חובב הבישול של היחידה. אז למה אתם מחכים? בואו ליצור מתנה שכל כולה מחשבה!

תגובות