כפר סבא: שעות חדשות לקבלת קהל ושרות טלפוני

חיזוק השירות לתושב: עיריית כפר סבא מרחיבה ומאחדת את שעות המענה וקבלת הקהל. בתום עבודת מטה מקיפה שבוצעה באמצעות יחידת השירות העירוני, הנחה ראש העיר, רפי סער על תגבור ואיחוד המענה הטלפוני ושעות קבלת הקהל ביחידות ואגפי העירייה השונים.

בעקבות שדרוג השירות, החל משבוע הבא משתנים שעות וימי קבלת הקהל והמענה הטלפוני העירוני. בנוסף, לצד הרחבת השירות לתושב, תוציא לפועל העירייה שורה של מהלכים שוטפים לחיזוק השירות הניתן בידי עובדי העירייה. כך למשל: יזום סדנאות תפיסת שירות ומיומנויות לנותני שירות, ימי שיח והדרכה, סדנאות כתיבה שרותית. בנוסף, יתבצע מעקב ופיקוח שוטף בידי הנהלת העיר, וזאת על מנת להבטיח את העמידה ביעדים שהוצבו בתחום השירות לתושב.

רפי סער, ראש העיר: “עיריית כפר סבא פועלת כל העת לשיפור השירות לתושב, הנחתי את אגפי העירייה בשיתוף סגני ומ”מ עו”ד איתן צנעני המחזיק בתיק השירות לתושב, על ביצוע תהליך עומק חשוב זה. התהליך שמתחיל כעת עם הרחבת וייעול המענה הטלפוני וקבלת הקהל – יביא לחיזוק משמעותי בשירות העירוני. אני מודה ליחידת השירות העירוני בניהולה של עדי אוליקר, על הובלת התהליך יחד עם הנהלת העירייה”

רפי סער עם איתן צנעני

סגן ומ”מ ראש העיר, עו”ד איתן צנעני, ומחזיק תיק השירות לתושב: “לאחר תקופה ארוכה מאז פרוץ נגיף הקורונה, ששינה את תהליכי העבודה העירוניים והגביל משמעותית את המענה שניתן לתושבי העיר. אנו שמחים לצאת בתהליך חשוב זה שיביא לשיפור משמעותי בשירות לתושב, למענה מהיר ויעיל יותר. אנו לא מסתפקים רק בהרחבה ואיחוד שעות הממשק עם תושבי העיר, כי אם יוצרים תהליך עומק שיביא לשדרוג מבורך בממשק העירוני עם תושבי העיר, בין אם זה ביצירת סדנאות, מפגשים מודרכים פרטניים, ישיבות בקרה שוטפות ועוד”

קבלת הקהל במשרדי העירייה מתקיימת בהתאם להנחיות התו הירוק, ובתיאום מראש, באמצעות מערכת זימון תורים באתר העירייה או באמצעות פנייה טלפונית.

שעות וימי הקבלה החדשים:

 

מענה טלפוני:

ימים א’, ג, ו-ה’, בין השעות 08:30-13:00

 

קבלת קהל:

ימים ב’ ו-ד’, בין השעות 08:30-12:00

יום ג’, בין השעות 16:00-18:00

 

בחלק מהמוקדים הטלפוניים ביחידות העירייה השונות, מתקיימות שעות מענה מורחבות ומתוגברות אף יותר. ביניהן: המוקד העירוני, מוקד גני ילדים, מוקד תרבות, אגף הכנסות ארנונה וגבייה, פיקוח ואכיפה.

 

ליצירת קשר: https://www.kfar-saba.muni.il/phonebook/#section-5

תגובות