סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן, בוועדת הספורט בכנסת “יש להעלות תקצוב עמותות הספורט”

כהן הוזמן לוועדה על ידי יו”ר ועדת הספורט, ח”כ שרן השכל, עימה נפגש לפני כחודש בלשכתו, במטרה לקדם את הספורט בעיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט ותיק ממשל ורגולציה בעיריית כפר סבא, אורן כהן, הופיע השבוע (יום ב’) בפני ועדת החינוך, התרבות והספורט. לכהן הצטרף יו”ר מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, גרי אברמוביץ

אורן כהן

 

הופעה זו הינה חריגה וכן היה למעשה נציג יחיד של השלטון המקומי שגם הוזמן וגם קיבל זכות דיבור במסגרת הדיון החשוב.

 

בוועדה נכחו, מלבד חברי הכנסת – חברי הוועדה, גם כל בכירי הספורט בישראל, לרבות מנכ”ל רשות הספורט, מנכ”לי מרכז הפועל ומכבי, יו”ר הענפים השונים ועוד.

 

בנאומו במסגרת ועדת הספורט, ציין כהן את הישגיה הרבים של העיר כפר סבא בתחום הספורט, ובמיוחד בתחום הכדורעף, בה המועדון הגיע להישגים מרשימים מאוד לא רק בישראל, אלא אף בליגה האירופית.

 

כהן עמד על שתי רגליים אחוריות כדי להעלות את התקציב, רגע לפני אישור תבחיני התמיכות של מנהל הספורט

אורן כהן: “מאז היכנסי לתפקיד אני פועל ללא לאות לקידום הספורט בכפר סבא. אני גאה כי בעיר פועלות למעלה מ-20 עמותות ספורט בתחומים שונים. לצד זאת, שישית משחקני ושחקניות הכדורעף בארץ מתאמנים ומתאמנות בכפר סבא, תחום בו העיר מובילה בארץ ובאירופה. למרות האמור, ענף הכדורעף בישראל מתוקצב בחסר מוחלט. מהטעם הזה, דחפתי להגיע לוועדה ולהציג בה את הנתונים במטרה להגדיל את התקצוב של הענף”. עוד הוסיף כהן: “אני שמח כי ניתנה לי האפשרות להגיע לוועדת הספורט, שהיא “היכל הקודש” של הספורט בישראל, בה מתקבלות כל ההחלטות החשובות. אני מבקש לח”כ שרן השכל על קיום הדיון החשוב, על ההזמנה שלי לדיון ובעיקר על הסיכום שלה שהוא מהותי להמשך”.

בדברי הסיכום של ישיבת הוועדה, ציינה יושבת הראש, ח”כ השכל, באופן מיוחד את הצורך להכליל את ענף הכדורעף במסגרת ענפי העל של הספורט בישראל, לרבות כדורעף נשים, דבר המאגד בתוכו גם את הגדלת התקציב בהתאם. סיכום זה הינו הצלחה לענף הכדורעף ובשורה למועדון הכפר סבאי.

יצוין שבתום הדיון בוועדת הספורט, שם כהן את פעמיו למספר פגישות חשובות ובין היתר נפגש עם מנכ”ל הכנסת גיל סגל וחברי כנסת נוספים במטרה להביא לעיר יוזמות ותקציבים נוספים.

תגובות