דניאלה וגרנט קרנקשאו מגן חיים עזבו ההייטק לטובת הגשמת חלומם: הקמת מרכז תיאטרון באנגלית

דניאלה וגרנט קרנקשאו מגן חיים (מושב ליד כפר סבא) עזבו את החיים הנוחים של ההייטק לטובת הגשמת חלומם- הקמת מרכז תיאטרון באנגלית
עכשיו הם יוצאים עם ערב ראשון בעברית 

בשביל דניאלה וגרנט קרנקשאו ההקמה של מרכז “סנטר סטייג” היא הרפתקאה נוספת . כמי שעזבו חיים נוחים בדרום אפריקה לפני 24 שנה ופתחו קריירה מצליחה כיועצי שיווק, החליטו בני הזוג בשנות החמישים לחייהם לעסוק במקצוע אליו הוכשרו- משחק

השניים נפגשו במחלקת הדרמה של אוניברסיטת ויטווטרסטנד ביוהנסבורג. דניאלה היתה רק בת 17 ובכלל לא חשבה על חתונה, אבל הנשמות נקשרו. ואז גרנט מיוזמתו שלו החליט להתגייר. אביו- כומר מתודיסט – קיבל זאת באהבה רבה, וציין באזני בנו כי ממש לא אכפת לו דרך איזה שביל הוא יגיע לאלוהים…. 

ההרפתקנות היא כנראה אצל שניהם בגנים. לדניאלה, שאף היא נולדה לאם נוצרייה שהתגיירה בחיפה, סבתא שגרה במצרים ועסקה במודיעין גם לטובת האנגלים וגם לטובת מחתרת ההגנה (רות בלסטרה). 

בהמשך היא התגרשה מהסבא, טיילה בעולם ואז התחברה לבן-זוג, קונסול הכבוד של ציילון (היום סרי לנקה) במצרים. אבא שלה, פיטר רומן,  היה אלוף בקפיצות ראווה למים במצריים,  שירת בחיל האוויר הבריטי, למד בהמשך טיסה נע ונד בין אנגליה, דרא”פ וישראל ובתווך היה בין מייסדי חברת “מעוף” וייסד הקו למדינה האפריקאית סווזילנד. הראש של רומן האב היה בעננים והרגליים בקרקע. הוא עזר להקים את “דזרט רוז” (חברת ההפקות) ונפטר לפני כעשור.    

סבתא של גרנט היתה ראש העיר ניו-קאסל זה לא מנע ממנה ללדת ילדים רבים, הם וצאצאיהם מלאו את אולם העירייה בחגיגות יום הולדתה ה- 100, לפני כשלושים ומשהו שנה. 

כשגרנט ודניאלה עלו לארץ עם בנם בן ה 3 ג’רד   Jared  (שהצטרף לתיאטרון) הרקע וההשכלה הנוספים שלהם בשיווק, עזרו להם להתאקלם בקלות בארץ. אחרי שנים של משחק בקבוצות תיאטרון קהילתי דוברות אנגלית, וכשבנם בצבא, החליטו בני הזוג קרנקשאו להגשים את חלומם ולהפיק הצגות ומופעי מוזיקה מקצועיים בשפה האנגלית בישראל. אחרי שהריצו כמה הצגות, לקהל דוברי האנגלית וכן לתלמידים הלומדים לבגרות, הם הקימו מרכז תיאטרון ברעננה.

מיד אחרי הפתיחה פרצה הקורונה. אך זה לא עצר אותם והם המשיכו ביוזמות יצירתיות, זומים ועכשיו פותחים את המקום גם לדוברי העברית. יופיע אייל שרף, שחקן זמר וחוקר מחזות זמר דו לשוני, שמופיע תדיר במרכז ועכשיו יופיע בהרצאה המוזיקלית שלו “נוצץ ומסוכן” על מחזות הזמר “שיקגו” ו”קברט. איייל שרף, משלב בין משחק, מצגת מושקעת ושירה חיה של השירים מלווה בפסנתרן אלון אביב, אף הוא תושב השרון.
נוצץ ומסוכן: 

רביעי, 10 בנובמבר 2021 20:00
רחוב המסגר 6, רעננה 

לרכישת כרטיסים (70 ש”ח) לחצו כאן   

לסרטון טעימה מן המופע לחצו כאן

 

תגובות