קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון Private Family בכפר סבא הירוקה בהשקעה של כ-45 מיליון ₪

המועדון, הממוקם ברחוב לוי 14 בכפר סבא, משתרע על שטח של 3,700 מ”ר וכולל חדר כושר מפואר, 4 אולמות סטודיו, 3 בריכות ומתחם ג’קוזי מפנק. המועדון נבנה בתכנון מוקפד על מנת להעניק לחבריו עולם תוכן עשיר של איכות ובריאות

המועדון החדש בכפר סבא הירוקה צפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך חודש ינואר 2022 והחל מהיום ה-1/11/21 תחל מכירה מוקדמת בה יוצעו למצטרפים מגוון מסלולים במחירים מופחתים

לטובת המכירה המוקדמת, הוקמה חנות ייחודית במרכז דמרי סנטר ברחוב אנגל 78 בכפר סבא, בה יוכלו להיפגש התושבים עם נציגי המועדון, לקבל הצצה למועדון ולהצטרף במחיר מופחת לזמן מוגבל

 

קבוצת הולמס פלייס, המפעילה 53 מועדוני כושר ברחבי הארץ, משיקה את מועדון הולמס פלייס Private Family, ה-8 במספר של הקבוצה בפורמט המשפחתי, בכפר סבא הירוקה בהשקעה של כ- 45 מיליון ₪.

המועדון, הממוקם ברחוב לוי 14 בכפר סבא, משתרע על שטח של 3,700 מ”ר ונבנה בתכנון מוקפד ומדויק על מנת להעניק לחבריו עולם תוכן של איכות ובריאות.

המועדון החדש בכפר סבא הירוקה צפוי להיפתח לקהל הרחב במהלך חודש ינואר 2022 והחל מהיום ה-1/11/21 תחל מכירה מוקדמת בה יוצעו למצטרפים מגוון מסלולים במחירים מופחתים.

לטובת המכירה המוקדמת, הוקמה חנות ייחודית במרכז דמרי סנטר ברחוב אנגל 78 בכפר סבא, בה יוכלו להיפגש התושבים עם נציגי המועדון, לקבל הצצה למועדון ולהצטרף במחיר מופחת לזמן מוגבל. כמו כן, קבוצת הולמס פלייס תאפשר לראשונה גם הצטרפות אונליין למועדון החדש בכפר סבא דרך אתר הקבוצה – holmesplace.co.il.

קרן שתוי, מנכ”לית קבוצת הולמס פלייס, אמרה: “אני גאה ונרגשת להשיק בכפר סבא הירוקה את מועדון ה-Private Family, המועדון ה-8 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה. על אף התקופה המאתגרת החלטנו להשקיע את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי כפר סבא והסביבה מועדון פמלי יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות. מועדון ה- Private Family החדש של הולמס פלייס מצטרף לקבוצה שלנו שמונה 53 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים. בימים אלה נבנה מועדון פמילי באשדוד ואנו לקראת תחילת בניית מועדון משפחתי בחדרה, אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים לצד בחינת אפשרויות נוספות להתרחבות.”

מועדון הולמס פלייס Private Family בכפר סבא מציע חדר כושר ענק, בריכה חיצונית ומקורה, אולם סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, סאונה יבשה, ג’קוזי, 2 אולמות סטודיו לפעילות ילדים, מלתחות מפנקות, בית קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר.

במועדון הולמס פלייס Private Family כפר סבא ניתן למצוא:

  • חדר כושר עצום ומתקדם – המועדון החדש מציע חדר כושר בגודל של 950 מ”ר עם מבחר עצום של מכשירי אירובי, ציוד כושר וכח מהמובילים בעולם שיעניקו לחברים את חוויית האימון המושלמת.
  • מבחר של שיעורי סטודיו – המועדון החדש מציע אולמות סטודיו יוקרתיים ומאובזרים עם מעל ל-80 שיעורים בשבוע בהובלת נבחרת המדריכים והמדריכות של הולמס פלייס, בשלוש קטגוריות נבחרות: גוף ונפש, עיצוב וחיטוב  ואירובי ושריפת שומנים.
  • בריכה חיצונית ומקורה ושיעורי שחייה – המועדון החדש מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה ומחוממת הפועלת בכל ימות השנה. בבריכה יוצעו אימוני שחייה אישיים ובקבוצות ללימוד ושיפור סגנון השחייה בכל הרמות ולכל הגילאים.
  • סטודיו ספינינג מתקדם – המועדון החדש מציע אולם סטודיו ספינינג עם עשרות אופניים מתקדמים, תאורה חווייתית ואווירה מושלמת לאימון סיבולת לב ריאה, הכי סוחף שיש.
  • אימונים אישיים – המועדון החדש יציע לחבריו אימונים אישיים בתשלום נוסף עם הצוות המקצועי של המועדון, לשדרוג חוויית האימון ולהגעה למטרות האישיות בדרך הכי אפקטיבית ונכונה.
  • Inbody test – המועדון יציע לחבריו בדיקת מדדים אישית ומדויקת עם יועצי הכושר במועדון, כדי להתאים לכל מתאמן את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורו. במסגרת ה-Inbody test המתאמנים יעברו בדיקת משקל גוף, מאזן החלבון והמינרלים בגוף, הרכב הגוף בחלוקה לשרירים, שומן, משקל השלד ועוד.
  • מגוון חוגי ילדים – המועדון החדש בכפר סבא יציע מגוון רחב של חוגי ילדים בהתאמה לשכבות גיל ובדגש על פיתוח אישי, קואורדינציה, סיבולת, פיתוח מנהיגות, משחק ושיתוף פעולה.

תגובות