אופניים חשמליים – האם מגיע לי פיצוי כספי במקרה של תאונת דרכים?

אופניים חשמליים וקורקינט חשמלי 

הגידול השנתי במספר כלי הרכב שעולים על הכבישים במדינת ישראל מול מערכת כבישים שלא עומדת בעומס הרב משאירים נהגים רבים בפקקי תנועה ארוכים ועמוסים בדרכם לעבודה או בחזרה לעבודה כמו כן אין ספק ומאחר שתשתיות התחבורה הציבורית אינן יעילות מעדיפים נהגים רבים להשתמש בכלי הרכב הפרטיים שלהם

בעקבות הצפיפות הגוברת בפקקי התנועה והעומסים השונים יותר ויותר נהגים עוברים לכלי רכב דו גלגלים כמו אופנועים, קטנועים אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי שהאחרונים נותנים פתרון יעיל, נוח וזול מאחר ואין צורכים דלק, עלויות השימוש הינן זולות וכמובן העלות של קניית אופניים חשמליים לעומת רכב הינו זול במיוחד.

יחד עם הגידול הרב במספר רוכבי האופניים החשמליים או קורקינט חשמלי אנו רואים עלייה משמעותית בתאונות הדרכים שבהן נפגעים רוכבי האופניים החשמליים כאשר חלקם מעורבים בתאונות קלות עם נזקי גוף קלים ואחרים בתאונות קשות עם נזקי גוף משמעותיים כמו שברים רבים או אפילו נשארים עם נכות, כמו כן לצערנו הרב בתאונות הקשות חלק מרוכבי האופניים החשמליים נהרגים בתאונות אלה.

על פי מחקרים שנערכו, בשנה האחרונה מספר ההרוגים בתאונות אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי גדל ביותר מ- 150%, כך גם נחשפנו לעלייה במספר ההרוגים בתאונות אופנועים. 

אריאלה גפן – משרד עורכי דין תאונות אופניים חשמליים

אריאלה גפן מייסדת משרד עורכי דין אריאלה גפן המוביל בתביעות תאונות אופניים חשמליים ממליצה לנפגעי תאונות אופניים חשמליים להתייעץ עם עורך דין תאונות אופניים חשמליים קרוב ככל שניתן למועד התאונה על מנת לבחון את האפשריות שעומדות לרשותם כדי לקבוע את מי ניתן לתבוע, מתי ואיזה פיצוי כספי ניתן לקבל.

עו”ד אריאלה גפן – “למשרדנו מגיעים נפגעי תאונות אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי אשר אינם מודעים לזכויות שלהם במקרה של תאונת דרכים, כך למשל לקוח צעיר, בן 21 שהיה בדרכו למקום נפגע בתאונה עם רכב מסחרי. אותו לקוח היה בטוח שאין הוא זכאי לפיצוי כספי מאחר והינו אשם בתאונת הדרכים, לאחר פגישה ייעוץ במשרדנו הובהר לו באופן חד משמעי כי הוא זכאי לפיצוי כספי בגין נזקי הגוף וזאת ללא שאלת האשמה בתאונה או לא!!”

מי יפצה במקרה של תאונה בין רוכב אופניים חשמליים לרכב או אופנוע?

חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל”ה-1975 (להלן – “חוק הפלת”ד”) מגדיר מהי תאונת דרכים, מכאן רוכב אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי אשר נפגע בתאונת דרכים הינו זכאי לפיצוי כספי מכח חוק הפלת”ד וזאת ללא שאלת האשמה בתאונה, כך שכל רוכב אופניים חשמליים אשר שנפגע בתאונת דרכים עם רכב יהיה זכאי לפיצוי כספי.

יודגש, בית המשפט העליון קבע כי אופניים חשמליים לא ייחשבו ככלי רכב מנועי, בעקבות החלטה זו אין חובה לבטח את האופניים החשמליים בתעודת ביטוח חובה (כמו ברכב), לכן נפגעי תאונות אופניים חשמליים ייחשבו כמו הולכי רגל במקרה של תאונת דרכים.

 

ייצוג משפטי עם עורך דין תאונת דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

 

תאונות הדרכים במדינת ישראל הפכו למכת מדינה ובעקבות כך חברות הביטוח מתמודדות עם ריבוי רב של תביעות תאונת דרכים והפיצוי הכספי שהן נאלצות לשלם פוגע להן ברווחים. מכאן, חברות הביטוח יילחמו עם מיטב המומחים ומשרדי עורכי דין כדי לנסות לדחות את התביעה של נפגעי תאונות דרכים או לנסות למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגעים.

 

לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים מומלץ ש- עורך דין תאונת דרכים  עם מעל ל-20 שנות ניסיון ילווה אותם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך המשפטי מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי, ואם התאונה התרחשה בתל אביב ניתן לפנות ל- עורך דין תאונות דרכים בתל אביב כמו עורכת דין אריאלה גפן.

 

אריאלה גפן, משרד עורכי דין נזיקין

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים ומאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון  המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו”ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו”ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים 

המקצועיות של עו”ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה. 

 

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com 

תגובות