קניון שבעת הכוכבים: פעילות ילדים בכל יום: גם חוגים וגם הופעות בכניסה חופשית

כאשר מזג האוויר מתקרר ושעות היום מתקצרות הורים מחפשים פעילות מקורה אך איכותית לאחר הצהריים עם הילדים – ואם אפשר אז בכניסה חופשית. קניון שבעת הכוכבים מארח את המשפחות לחוגים מידי יום בכניסה חופשית, ובכל יום שני – מופע מרהיב של קסמים, בועות או מוזיקה וצחוק

 

איך נעסיק את הילדים כאשר מתקרר ומחשיך מוקדם? לאורך חודש נובמבר מציע קניון שבעת הכוכבים פעילות בכל יום לילדים ולבני משפחותיהם: חוגים בכניסה חופשית או הופעות שיחשפו בפני הילדים בכל שבוע עולם קסום אחר.

הילדים יוכלו ללמוד כיצד להכין בובות בעצמם מחומרים שונים, ואף להפוך אובייקטים מוכרים לבובה מקורית בחוג הבובנאות המתקיים מידי יום ראשון. החודש, בסימן ההכנה לחורף ולחג החנוכה הקרב, יעצבו הילדים בובת איש שלג, בובה מכף עץ, בובה מכפפה ובובת סביבון.

הילדים לא יוכלו להסיר את עיניהם ממופע הבועות של ד”ר באבל. זהר לא הספקתי תביא את הסיפורים המצחיקים מן המסך  -אל הבמה, דידה תזמין את הילדים למופע קסום בעקבות צ’וק והפרפר ושלגלון ירקיד את הילדים במוזיקה מקורית ומקפיצה על הבמה.

מידי יום שלישי נצלול לעולם הפיסול בפלסטלינה והחודש ילמדו הילדים לפסל קשת בענן, שבלולים, את איש השלג הידידותי אולף מלשבור את הקרח, כלב ואף חנוכייה לקראת החג.  בסדנת Diy יעצבו הילדים פיג’מת איש שלג, צנצנת שלג, חרב מנצנצת ונר מהבהב.

לילדים שמוכנים לעבור לכלים מקצועיים , חוג הנגרות מאפשר עבודה עם פטיש ומסמר, ברגים ומברגים ובו יבנו הילדים משחק על גלגלים, מעמד לאייפד, מתקן למפתחות וחנוכיה.

 

חוגי ‘נפגשים קבוע כל שבוע’ מתקיימים מידי שבוע בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי בשעה 17:30 בהתאם להנחיות התו הסגול.

הופעות ילדים מידי יום שני בשעה 17:30

תגובות