ראש העירייה, רפי סער יגיע לסיור בשכונת גאולים עם מנהלי האגפים בליווי ועד השכונה

יו”ר ועד השכונה, רונן בושארי, מלין על בעיות ביטחון בשכונת גאולים בכפר סבא.
בושארי “אחת מהבעיות האקוטיות של תושבי השכונה אך כמובן רלוונטית מאוד גם לתושבי העיר, היא נקודת ריכוז של פועלים רבים המגיעים מהשטחים למצוא פרנסה. הנקודה ממוקמת ממש ביציאה מהעיר מרחוב ויצמן בצד של כביש 40. הקבלנים הרבים ורכבי ההסעות שמגיעים לאזור בשעות הבוקר מייצרים סכנה בטיחותית אמתית בכך שהם מחנים את רכבם בצידי הדרך שלא כחוק ומסכנים הרכבים שמשתלבים בנתיב מכיוון ויצמן”.
יצוין כי הנושא עלה לא פעם בקבוצת כפר סבא שלנו
אחת מהיוזמות של בושארי, הייתה להקים סיירת ביטחון של מתנדבים שמסיירים ברחובות השכונות הגובלות באזור: גאולים, ראשונים, אלי כהן, תקומה והפארק – במטרה לייצר נוכחות מרתיעה “אנחנו כבר מונים מעל ל-30 מתנדבים ומקפידים לסייר מפעם לפעם. עם זאת, זה לא הפתרון לבעיה”
לדברי בושארי, הוועד פנה בנושא לגורמים הרלוונטיים בעירייה כולל ראש העיר. “הצעתי לעירייה שיעבדו בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית דרום השרון במציאת נקודה חלופית מסודרת לפועלים מהשטחים, כזו  שתמוקם בסמוך למעברי הפועלים אייל ואליהו בסמיכות לכבישים 444, כביש 6 וכביש 541 העתידי.
“באותו נושא אפילו הצעתי מספר פעמים למנהל אגף הביטחון בעירייה שיותקנו מצלמת פיקוח בשליטת פקח שתדאג לדוחות ותסכל את החניה בנקודה הרגישה וגם מצלמת ביטחון – לתיעוד והרתעה, אך זה לא קרה למרות שברור לנו שזה ישפיע. מרגיש שאין מספיק רצון בעירייה לטפל בנושא הזה. למרות הקושי בתיקון הבעיות של הנושא הזה, אנו רואים כי בתחומים אחרים ישנם גורמים בעירייה שמשתדלים מאוד לעבוד עם נציגות התושבים באופן צמוד ולשפר את איכות החיים שלנו, למשל מנהל חזות העיר אודי להב, מנהלת גנים ונוף עירית מויאל וסגנה נריה גרינברג וכן מנהל עבודות ציבוריות אנדריאס מליקוביץ. עם זאת, אנחנו עדיין מרגישים שלא נעשים צעדים טובים מספיק בנושא תיקון בעיות שנוצרו ויש עוד עבודה רבה. תיאמנו סיור עם ראש העיר ומנהלי האגפים של העירייה בשכונתנו ואנו מקווים שהשנה נזכה לתיקון הבעיות שאנו דורשים בהן תיקון”.
מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: “מזה תקופה ארוכה מובילה העירייה על כל יחידותיה מערך בטחון נרחב לחיזוק תחושת הביטחון כלל ובאזור מזרח העיר בפרט. הקמת סיירת ביטחון המהווה מכפיל כוח לפעילות המשטרתית והפעלת מערך מתנדבים המנוהל בידי אגף הביטחון; הקמת מצלמות אבטחה; שיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל; הקמת השיטור העירוני; ועוד רבות. סיור של גורמי המקצוע באזור בוצע לאחרונה יחד עם תושבי המקום במסגרתו הוחלט על הגברת פעילות השיטור העירוני באזור”.
מאת: אירית מרק

תגובות

תגובות