פספורט קארד

מתכננים טיול לארצות הברית? אל תשכחו…ביטוח נסיעות לארצות הברית הוא לא מיותר!

טיול לחו”ל כולל הוצאות רבות, החל מההתארגנות לטיול, קניית ציוד מתאים, הטיסה עצמה, השהות בבית המלון וההוצאות שמעבר. אנשים רבים נוטים לזלזל בביטוח רפואי לחו”ל וחושבים שאם עד עתה לא קרה להם דבר בעת שהותם בחו”ל כנראה שגם הפעם לא יקרה להם דבר. 

התשובה לאנשים מעין אלה תהיה: דווקא כשתנסו את המזל שלכם, הוא יפסיק לפעול. בביטוח בריאות לא משחקים, אף אחד לא יכול לחתום לכם שלא תזדקקו בחו”ל לשירות רפואי מכל סוג שהוא. 

 

פספורט קארד- ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר

ביטוח נסיעות באופן כללי, משמעותו, כיסוי למקרים בהם חלה תקלה במהלך הנסיעה עצמה או בעת השהות בחו”ל, למשל: ניתוח פתאומי, פציעה, חבלה, אשפוז, ביטול הטיסה או קיצורה ועוד’. השוק מלא בחברות ביטוח ובסוכנים המשווקים אותן. הפספורט קארד למשל, הוא דוגמה לביטוח רפואי מוצלח לחו”ל. 

הפספורט קארד הוא כרטיס אשראי המבוסס על טכניקה חכמה המעניקה למבוטח בה רשת הגנה רפואית זמינה בחו”ל. ביכולת המבוטח בביטוח זה לשלם עבור הוצאות רפואיות באופן מידי.

 

כיצד רוכשים כרטיס פספורט קארד

את כרטיס הפספורט קארד תוכלו לרכוש דרך סוכני נסיעות שונים. לאחר הרכישה, שלוקחת דקות בודדות, תוכלו לקבל את כרטיס הפספורט קארד בדרכים שונות, למשל:

freepic

-שליחת הכרטיס עד הבית, במידה ורכשתם את הביטוח מספיק זמן טרם הנסיעה

-איסוף הכרטיס בהגעה לטרמינל 3

-איסוף הכרטיס בשדה התעופה

-איסוף הכרטיס באחד מסניפי “be” 

אופציות אלה מהוות פתרון גם עבור אנשים המחליטים לטוס ברגע האחרון.

 

כיצד פועל הכרטיס ברגע אמת?

מטרת העל של כרטיס הפספורט קארד היא לאפשר לטסים לממש את תכוניותיהם בחו”ל ולא לבטלן בגלל אילוצים שונים הדורשים פרוצדורה ארוכה ומורכבת. למשל, בעת הצורך בטיפול רפואי כלשהו או אף במצב שהמזוודה שלכם נגנבת או נאבדת אתם לא צריכים להיכנס לתוך סחרחרה של דפים, ניירת, תביעות ופרוצדורה שאינה נגמרת כל מהר, כי יש לכם את ביטוח הפספורט קארד המאפשר לכם לפתור תקלות בעלות כיסוי ע”י פוליסת הביטוח אותה רכשתם, בקלות, מהירות ומבלי לשבש את מהלך הנסיעה שתכננתם.

בזמן אמת עליכם ליצור קשר עם המוקד של ביטוח הפספורט קארד ולהסביר את התקלה. לאחר מכן תקבלו מיד קוד איתו תוכלו למשוך כסף מזומן מכרטיס הפספורט קארד או לטעון את כרטיס זה לצורך תשלום ההוצאה שבגינה חלה לכם תקלה במהלך הטיול. 

נציג מחברת הביטוח ילווה אתכם עד לפתרון הבעיה וידריך אתכם מה לעשות ולמי לפנות. יתר על כן, חברת ביטוח זו אחראית על עדכון מצבכם אצל הקרובים לכם בארץ, במידה ותרצו בכך.

מתכננים נסיעה לחו”ל וחוששים מתקלות? למה אתם מחכים? פספורט קארד הוא הפתרון המצוין עבורכם!

תגובות