השף אסף גרניט מצטרף לבר רפאלי: נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה השוויצרית HUBLOT ‏

השף הישראלי, בעל כוכב המישלן, אסף גרניט נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה השוויצרית HUBLOT – בישראל

 

השף הישראלי, בעל כוכב המישלן, אסף גרניט,   מצטרף לרשימה המכובדת של  השגרירים הבולטים לשעוני היוקרה השוויצרית HUBLOT (הובלו) ונבחר כשגריר המותג  בישראל. 

 

גרניט  לא יהיה השף בעל כוכבי המישלן הראשון אשר נבחר כשגריר המותג הובלו, יש כבר כמה שפים בינלאומיים ברשימה המכובדת, אשר משמשים כשגרירים למותג, דוגמאת: יאניק עלאנו הפריזאי ואנדראס קמינדה בעלי שלושה כוכבי מישלן. גרניט גם לא יהיה הישראלי הראשון שייכבב בקמפיינים של המותג היוקרתי, רק לאחרונה המנטליסט הבינלאומי, ליאור סושרד נבחר לשגריר עולמי של המותג. כמו כן, הדוגמנית הישראלית בר רפאלי נבחרה כשגרירת מותג היוקרה בשנת 2015. 

 

הפעילות כשגריר הובלו תכלול בין הייתר: קמפיינים בכיכובו, שיתופי פעולה קולינרים, השקות קולקציות חדשות,  פעילות ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטלים של המותג ושל גרנט ועוד. 

 

אסף גרניט מסר: “אני נרגש מאוד מהבחירה וגאה לשמש כפנים הרשמיות של מותג המייצג  סטייל, יוקרה, נועזות, מורשת וקידמה”. 

 

לדברי דוד פולטורק,  מנכ”ל מחברת  רולטיים, יבואנית הבלעדית של מותג: “בחירתו של אסף גרניט לשגריר המותג, היתה טבעית וקלה, שכן ערכי המותג תואמים את ערכיו של אסף:  שאיפה תמידית למצוינות, חדשנות פורצת גבולות, שבירת מוסכמות של העולם הישן, כל אלו משיקים ויוצרים סינרגיה מושלמת בין הובלו לשף”.

חברת הובלו (Hublot) היא יצרנית שעוני יוקרה שוויצרית, אשר הוקמה בשנת 1980 על ידי קרלו קרוקו האיטלקי, כיום החברה נמצאת תחת בעלות של קבוצת מוצרי היוקרה הצרפתית LVMH. הובלו מחזיקה כיום ב 80 בוטיקים ברחבי העולם, כולל חנות בוטיק בישראל. קבוצת רולטיים המתמחה בייבוא ושיווק שעונים ותכשיטים מייבאת באופן בלעדי את המותג בישראל. 

תגובות