רשת הספורט DECATHLON פותחת את סניף הדגל שלה במתחם G כפר סבא וממנה מנכ”ל חדש בישראל

החנות, השמינית במספר בישראל, תתפרש על פני 2,600 מ”ר ותכלול שתי קומות

***

DECATHLON, ענקית הספורט הצרפתית, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ופותחת את הסניף השמיני שלה בארץ, המוגדר כסניף הדגל, במתחם הקניות G כפר סבא. במתחם גם יפעל מטה החברה בישראל. במקביל Decathlon הודיעה על מינויו של יאן פביו כמנכ”ל החברה בישראל.

הסניף יפתח היום, יום חמישי, בשעה 11:00 במבנה החדש במתחם G כפר סבא בחלקו המערבי של המתחם, אשר תכלול בנוסף מותגי ספורט מובילים ומסעדה.  מתחם G כולל כיום כ-180 בתי עסק, לרבות סינמה סיטי, זארה אורבניקה, מנגו ועוד מיטב מותגים מובילים בארץ ובעולם, G כפר סבא מהווה כיום מוקד משיכה לקניות ובילוי ל-20,000 מבקרים מדי יום, מכל אזור השרון והמרכז.

החנות תתפרש על 2,600 מ”ר ותכלול שתי קומות של ציוד וביגוד ספורט ותפעל 7 ימים בשבוע. היא עוצבה במטרה לחשוף את הלקוחות לכמה שיותר סוגי ספורט והצרכנים אף יוכלו להתנסות בחלק מהמוצרים בעצמם.

כאמור, החברה מינתה את יאן פביו למנכ”ל החברה בישראל. פָּאביוֹ החל את דרכו ברשת כמנהל חנות לפני כ-25 שנה ולאורך השנים מילא מגוון תפקידים ברחבי העולם. ב-6 השנים האחרונות שימש  כמנכ”ל DECATHLON תוניסיה.

לדברי פאביו: “הסניף והמשרדים החדשים יהפכו להיות “הלב הפועם” של דקטלון בישראל. זוהי עוד אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל ועוד אפיק אשר באמצעותו נוכל להנגיש את הספורט לכולם. על הצרכן הישראלי למדנו שהוא פתוח להתנסות במגוון סוגי ספורט ולהכיר ענפים חדשים ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים למלא את הצורך של הישראלים בציוד ספורט איכותי במחירים נוחים. אנחנו מכינים עוד הרבה הפתעות להמשך הדרך וכבר עובדים על פתיחה של הסניפים הבאים שלנו בארץ”.

רונן מדיוני, מנהל חטיבת נדל”ן G ישראל: “אנו מברכים על הידוק שיתוף הפעולה שלנו עם דקטלון, עם פתיחת הסניף השני של דקטלון במתחמי הקניות של גזית ומאחלים הצלחה למר יאן פאביו בתפקידו החדש בישראל,

פתיחת הסניף של דקטלון הינה הסנונית הראשונה בהשקת הרחבת מתחם G כפר סבא  של מתחם קניות חדשני, הצמוד לקניון G כפר סבא מכיוון מערב. במתחם החדש צפויות להיפתח חניות נוספות של מותגי ספורט מובילים ומסעדה, כחלק מהרחבת קטגוריית הספורט ואופנת הספורט בקניון, קטגוריה שהתפתחה מאוד בשנתיים האחרונות.

המתחם החדש שהוקם, הינו הראשון מבין שלושה מתחמים המצויים בתהליכי הקמה בימים אלה בכפר סבא, שצפויים להרחיב את קניון G כפר סבא עבור קהל לקוחותינו, בהוספת חנויות איכותיות לקניון והן בהוספת מאות מקומות חניה שישרתו את באי המתחם.

תגובות